Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики" та рік: 2015
Вгору на рівень |
Стаття
Войтович І.С. (2015) СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ БЛОГІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 21-22.
Гаврюсєв С.М. та Гаврюсєва Т.О. (2015) ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗОРУ ПІД ЧАС РОБОТИ ЧИ НАВЧАННЯ ЗА ПЕРСОНАЛЬНИМ КОМП’ЮТЕРОМ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 27-28.
Гаврюсєва Т.О. та Гаврюсєв С.М. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 23-24.
Гнедко Н.М. (2015) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015.
Гульчук В.А. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 42-43.
Жарська М.В. та Бабич С.М. (2015) СТВОРЕННЯ WЕВ-САЙТУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ВЕЛИКОМЕЖИРІЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 37-38.
Касянчук Б. та Романюк А. (2015) КОМП’ЮТЕРНА ЗАЛЕЖНІСТЬ У ДІТЕЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 48-49.
Мар'юсик І. та Романюк А. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 76.
Мосійчук Н.І. та Батишкіна Ю.В. (2015) РОЗРОБКА ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «WEB-ТЕХНОЛОГІЇ» НА ПЛАТФОРМІ MOODLE. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 43.
Музичук К.П. (2015) КОНТАКТ БЕРЕГІВ КРИВОЛІНІЙНИХ РОЗРІЗІВ НА ЛІНІЇ ПОДІЛУ МАТЕРІАЛІВ ОРТОТРОПНОЇ ПЛАСТИНКИ ТА ЖОРСТКОГО ДИСКА. Сучасні проблеми математичного моделювання та обчислювальних методів, 2015. с. 121.
Остапчук Н.О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ВІДПОВІДНО ДО НОВОГО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ВІД 2011 р. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 107-108.
Петренко С.В. (2015) НАВЧАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 37-41.
Петренко С.В. та Биков В.Ю. (2015) ОГЛЯД КРАЩИХ ПЛАГІНІВ ТА МОДУЛІВ MOODLE ДЛЯ НАВЧАННЯ ТАТЕСТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 44.
Полюхович Н.В. (2015) СТВОРЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ЕКОНОМІКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 92-94.
Поліщук І. та Романюк А. (2015) ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 91-92.
Романюк А. (2015) ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 96-97.
Семенович Ю. та Романюк А. (2015) ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 105-106.
Сорочинська К. та Романюк А. (2015) ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 107-108.
Стрілець О.Ю. та Полюхович Н.В. (2015) КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ВАД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 160-161.
Стрілецька К. та Романюк А. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО НАВЧАННЯ ОСНОВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 108-109.
Шелестюк К.В. та Дідич Ю.В. та Павлова Н.С. (2015) ОКРЕМІ АСПЕТИ РОБОТИ З ПРОГРАМОЮ EASYQUIZZY. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 35-37.
Шліхта Г.О. (2015) ВПРОВАДЖЕННЯ ISO В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 119-121.
Шроль Т.С. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 174-175.