Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики" та рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: А | Б | В | Г | К | Л | М | О | П | Р | С | Ш | Я
Число елементів: 29.

А

Ажнюк Т.Б. та Солтис А.С. та Шроль Т.С. (2018) ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ У СЕРЕДОВИЩІ MIT APP INVENTOR 2. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 74-75.

Азизян І.A. та Павлова Н.С. (2018) ІНТЕРАКТИВНИЙ ОСВІТНІЙ ПЛАКАТ ЯК СУЧАСНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 75-76.

Алексюк Ю.А. та Вороницька В.М. (2018) ДЕТЕКТУВАННЯ І РОЗПІЗНАВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРНОГО ЗОРУ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 44.

Антонюк М.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ «ІСТОРІЯ ІНФОРМАТИКИ». Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 45.

Б

Басюк В.В. та Шроль Т.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ PHOTOMATH ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 4-6.

В

Войтович О.П. та Войтович І.С. (2018) ТЕХНОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ЕКОЛОГА. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2018. с. 107-109.

Г

Гаврюсєв С.М. та Гаврюсєва Т.О. (2018) ВИКОРИСТАННЯ CMS ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 78-79.

Галімський В.В. та Крук І.В. та Батишкіна Ю.В. (2018) ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ОБЛІКУ ПОЗААУДИТОРНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗВО. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 79-81.

Гаїн П.Ю. та Гнедко Н.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ІНФОРМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 11-12.

Гнедко Н.М. (2018) ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ ТА ЗАСІБ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 12-14.

Гульчук В.А. та Музичук К.П. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 15-16.

К

Козак Т.О. та Петренко С.В. (2018) РОБОТА З REST API МЕСЕНДЖЕРА VIBER. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 251-252.

Колупаєв Б.Б. та Колупаєв Б.С. та Левчук В.В. та Ляшук Т.Г. та Максимцев Ю.Р. та Сідлецький В.О. (2018) СУПЕРГРАТКИ В МЕТАЛОНАНОДИСПЕРСНОМУ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДІ. Полімерний журнал, 2018 (Т. 40): № 1. с. 16-22.

Коробка А.В. та Музичук К.П. (2018) МІКРО-НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 85-87.

Кіт О.А. та Шинкарчук Н.В. (2018) WEB-СЕРВЕР ДЛЯ ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 51-52.

Л

Левицький Б.Р. та Остапчук Н.О. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН СЕРВІСУ BEFUNKY ДЛЯ ОБРОБКИ ЗОБРАЖЕНЬ СТВОРЕННЯ КОЛАЖІВ ТА ДИЗАЙНУ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 37-38.

М

Місюк О.В. та Батишкіна Ю.В. (2018) МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ «HOME ACCOUNTS». Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 56-57.

О

Остапчук В.О. та Остапчук Н.О. (2018) СТВОРЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВІКТОРИН ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ОНЛАЙН СЕРВІСУ TRIVENTY. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 39-40.

Остапчук У.В. та Остапчук Н.О. (2018) СТВОРЕННЯ САЙТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ CMS. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 59-60.

П

Павлова Н.С. (2018) ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЯК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО НА РИНКУ ПРАЦІ ФАХІВЦЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 22-23.

Петренко С.В. (2018) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 193-201.

Петренко С.В. (2018) GAMIFICATION ЯК ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 177-185. ISSN 2411-4553

Прокопчук Т.Г. та Войтович І.С. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ OPEN JOURNAL SYSTEMS. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 61-62.

Р

Романюк О.П. та Павлова Н.С. (2018) ЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІІ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ СТУДЕНТА. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 29-30.

С

Сидорчук Д.А. та Петренко С.В. (2018) РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКУ ДЛЯ МЕНЕДЖМЕНТУ БОТА “СТУДЕНТ РДГУ”. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 254-256.

Стрихалюк О.П. та Бабич С.М. (2018) PROSHOWPRODUCER ЯК ПОТУЖНИЙ ПРОГРАМНИЙ ЗАСІБ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ТА СЛАЙД-ШОУ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 66.

Ш

Шинкарчук Н.В. (2018) ЕКОСИСТЕМА РИНКУ І СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 256-258.

Шинкарчук Н.В. (2018) ПРО МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ МАШИННОГО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 70-71.

Я

Япс А.В. та Павлова Н.С. (2018) ONENOTE CLASSROOM ЯК ХМАРНООРІЄНТОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВЧИТЕЛЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 34-35.

Цей список був створений у Fri Nov 22 05:19:50 2024 EET.