Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики" та рік: 2025
![]() | Вгору на рівень |
А
Алконова Д. та Гнедко Н.М. (2025) МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 13-15.
Антонюк А. та Кіндрат П.В. (2025) НЕБЕЗПЕЧНІ ПРОТОКОЛИ ТА МЕТОДИ ШИФРУВАННЯ У ACTIVE DIRECTORY. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 155-160.
Антонюк М. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 19-34.
В
Владичук В. та Ковалець М. та Полюхович Н.В. (2025) ВИКОРИСТАННЯ MS EXCEL ПРИ ДОВЕДЕННІ ІСТИННОСТІ ЛОГІЧНИХ МІРКУВАНЬ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 173-176.
Войтович І.С. (2025) ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН ЦИФРОВОГО ТА МЕТОДИЧНОГО ЗМІСТУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 176-180.
Вільчинський Р. та Антонюк М.С. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 165-169.
Г
Гнедко Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОЄКТНИХ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНЕРА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 42-45.
Гонгало Х. та Остапчук Н.О. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ РУТИННИХ ЗАВДАНЬ ПЕДАГОГА: АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ДАНИХ, ПЕРЕВІРКА ЗАВДАНЬ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 254-259.
Д
Дубич К.П. (2025) МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ (ПРОГРАМУВАННЯ; WEB-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ). [Методичні рекомендації]
К
Кв'ятковський Ю. та Шроль Т.С. (2025) ОГЛЯД ОСВІТНІХ ВЕБРЕСУРСІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ВЕБТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 51-54.
Клубук Х. та Соколюк А. та Полюхович Н.В. (2025) АНАЛІЗ ОНЛАЙН ЗАСОБІВ ДЛЯ ДОВЕДЕННЯ ІСТИННОСТІ ЛОГІЧНИХ МІРКУВАНЬ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 58-60.
Ковалевський А. та Дубич К. (2025) ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 276-283.
Ковалевський А.В. та Дубич К.П. (2025) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 96-98.
Корсун О. та Юзик О.П. (2025) МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 6 КЛАСУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 60-67.
Кузьмич О. та Павлова Н.С. (2025) РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ З ВИКОРИСТАННЯМ CONSTRUCT 3. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 183-186.
Кіндрат П.В. (2025) ВІРТУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ НАВЧАННЯ КІБЕРБЕЗПЕЦІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 54-57.
Кіндрат П.В. та Бабич С.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "БАЗИ ДАНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]
Л
Лагойко Д. та Юзик О.П. (2025) ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТИ: ВПЛИВ AI-ПЛАТФОРМ ІЗ ТЕХНОЛОГІЯМИ КОМП’ЮТЕРНОГО ЗОРУ НА МОДЕРНІЗАЦІЮ НАВЧАННЯ НА РІЗНИХ ОСВІТНІХ РІВНЯХ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 283-292. (У пресі)
Ляшук Т.Г. та Шроль Т.С. (2025) ПРОГРАМУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ: ЗБІРНИК ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НА ТЕМУ "ОГЛЯД АПАРАТНИХ/ПРОГРАМНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ЗАСОБІВ РОЗРОБКИ ПЗ ДЛЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ". [Навчальні матеріали]
М
Махник С. та Юзик О.П. (2025) РОЗРОБКА ТЕСТІВ У CHATGPT ДЛЯ ОЦІНКИ SOFT SKILLS (ГНУЧКІ НАВИЧКИ). Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 292-299.
О
Ольховик В. та Павлова Н.С. (2025) ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ GIT CLASSROOM ТА ЙОГО APІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 81-85.
Остапчук Н.О. (2025) ПРОДУКТ ОСВІТНЬОГО СТАРТАПУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 89-92.
П
Павлова Н.С. (2025) ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 92-95.
Паламар Н.М. та Дубич К.П. (2025) ВИКЛИКИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ» НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 156-158.
Паламар Н.М. та Дубич К.П. (2025) ЗАЛУЧЕННЯ МЕТОДИКИ «ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ» В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 196-200. (У пресі)
Попко О. та Остапчук Н.О. (2025) РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ВПРОВАДЖЕННІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 203-207.
Пуха Ю. та Юзик О.П. (2025) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРОГРАМ ІЗ ШІ – GEMINI, COPILOT ТА CHATGPT ПРИ РОБОТІ ІЗ ТЕКСТОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 304-314.
Пікун В. та Полюхович Н.В. (2025) ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ГЕЙМІФІКОВАНОГО МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ INFORMATYKAGO ДЛЯ ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 200-203.
Р
Рибалко А. та Шроль Т.С. (2025) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТИПОЛОГІЇ ТА ПРИНЦИПІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУЧАСНИХ БЕЗПІЛОТНИХ СИСТЕМ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 110-117. (У пресі)
С
Сахарова Я. (2025) ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЧЕРЕЗ ЦИФРОВІЗАЦІЮ: СУЧАСНА ПРАКТИКА В НІМЕЧЧИНІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 125-129.
Сачковський М. та Юзик О.П. (2025) РОЗРОБЛЕННЯ ВІДЕОКОНТЕНТУ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 129-133.
Свиридюк Д.Т. та Дубич К.П. (2025) ІННОВАЦІЙНІ МОДЕЛІ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 164-166.
Ч
Чернова О. та Гнедко Н.М. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 137-140.
Ш
Шліхта Г.О. та Вітковський В. (2025) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 140-146.
Ю
Юзик О.П. (2025) SZTUCZNA INTELIGENCJA I GENERATYWNE APLIKACJE ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM NA UKRAINIE (ГЕНЕРАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ). Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 228-234.