Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра іноземних мов" та рік: 2012
Вгору на рівень |
Д
Денисюк Л.В. та Ковалюк В.В. (2012) ПРО СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НЕОЛОГІЗМІВ АНГЛО-АМЕРИКАНСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 19-22.
Дзюбишина Н.Б. (2012) РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЧЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ (КІНЕЦЬ XVIII – ПЕРША ПОЛОВИНА XIX СТ.). Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. с. 133-143.
Дуброва А.С. (2012) КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК ОПТИМАЛЬНИЙ ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 77-78.
К
Король О.Ю. та Мороз Л.В. (2012) АНГЛІЙСЬКИЙ ОФІЦІЙНО-ДІЛОВИЙ СТИЛЬ МОВЛЕННЯ: ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНА СПЕЦИФІКА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 26-30.
Л
Литвиненко С.А. та Павелків К.М. (2012) ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. с. 160-170.
М
Мельничук Л.В. (2012) ТЕНДЕНЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЗРІЛОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: 60-80 РОКИ XX СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 47-49.
Мороз Л. та Мороз Л.В. (2012) КОННІ-КЕТЧЕРІВСЬКИЙ ПАМФЛЕТ - ЯК НОВИЙ ТИП ХУДОЖНЬОГО ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 113-114.
Мороз Л.В. та Данілова Н.Р. та Трофімчук В.М. (2012) ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЖЕСТОВОЇ ТРАДИЦІЇ XVI СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 17-19.
Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. (2012) ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ЖАНРОВОЇ СУТНОСТІ КЛАСИЧНОЇ НОВЕЛІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ Б.РІЧА). Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 42-46.
Мороз Л.В. та Мельничук Л.В. (2012) „ГАМЛЕТ” В.ШЕКСПІРА ЯК ФІЛОСОФСЬКА ТРАГЕДІЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 22-26.
Мороз Л.В. та Мороз Л.М. (2012) ФЕНОТИП СУБ'ЄКТА І ОБ'ЄКТА ІСТОРІЇ ЯК ЧИННИК ЖАНРОТВОРЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 14-17.
Р
Романюк С.К. та Ковальчук Т.Г. (2012) НЕВЕРБАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 9-12.
Ч
Черуха В.В. та Черуха Н.В. (2012) НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ МІЖМОВНОГО ПЕРЕНОСУ НА ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 68-70.
Черуха Н.В. та Черуха В.В. (2012) ДЕЯКІ ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ ІНШОМОВНИХ ТЕКСТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 54-57.