Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра іноземних мов" та рік: 2021
Вгору на рівень |
Мороз Н.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ MIND-MAPPING ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 202-205.
Павелків К.М. та Павелків В.Р. (2021) КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА УНІВЕРСИТЕТУ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 84-109.
Романюк С.К. та Трофімчук В.М. (2021) КОРПУСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗВО. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 192-199. ISSN 2411-4553
Третьякова К.В. (2021) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МІКРОБЛОГУ (MICRОBLOG) ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 221-229. ISSN 2411-4553
Ясногурська Л.М. (2021) РОЛЬ ІГРОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 223-231. ISSN 2411-4553