Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра математики з методикою викладання" та рік: 2001
Вгору на рівень |
П
Павелків О.М. (2001) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 80-85.
Пасічник Я.А. (2001) ПРИНЦИПИ ДИДАКТИКИ МАТЕМАТИКИ ТА ЇХ ІСТОРИЧНІ КОРЕНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 75-80.
Приймак О.П. (2001) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЧНОГО ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ В ЧОТИРИРІЧНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 108-111.
С
Сілков В.В. (2001) ВИМОГИ ДО СИСТЕМИ ВПРАВ ПРИ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОМУ ФОРМУВАННІ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 44-50.
Сілкова Е.О. (2001) ДО ПИТАННЯ ПРО ІСТОТНІ ОЗНАКИ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 35-38.
Ш
Шутяк В.Г. та Шутяк О.Ф. (2001) ПРО ГРАФІЧНУ ПІДГОТОВКУ УЧНІВ ІІ КЛАСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 58-62.