Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра математики з методикою викладання" та рік: 2020
![]() | Вгору на рівень |
Г
Гуранець Н.А. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2020) ТИПОВІ ПОМИЛКИ АБІТУРІЄНТІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ДЕЯКИХ ВИДІВ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ЗНО З МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 56-57.
К
Ковальчук К.В. та Сілкова Е.О. (2020) РОЛЬ ВИХОВАТЕЛЯ У ГЕНДЕРНІЙ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 98-99.
Кокора М.М. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2020) КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИВЧЕННІ ТРИКУТНИКІВ У 9 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. 106-107..
Крупко О.В. та Сілкова Е.О. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО У ВИХОВАННІ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 117-118.
Л
Левчук А.І. та Павелків О.М. (2020) МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАДАЧ В 6 - 7 КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 128-130.
М
Микитюк Н.А. та Коваль В.В. (2020) ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 155-157.
Михальчич І.І. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2020) ОБЕРНЕНІ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 157-158.
С
Сяська Н.А. та Охрімчук М.Ю. (2020) ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. НОВІ ВИКЛИКИ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 52-53.
Сілкова Е.О. та Крупко О. (2020) ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ВИХОВАННЯ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАСАДАХ ТВОРЧОСТІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 228-230.
Т
Тимощук В.В. та Пасічник Я.А. (2020) ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 76-78.