Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра методики викладання іноземних мов" та рік: 2013
Вгору на рівень |
Г
Гаєва Н.І. (2013) МЕТОДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ ЗА ПРИНЦИПОМ ТИПОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 23-26.
Гронь Л.В. (2013) ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВЧОЇ РОБОТИ ДО ВІЛЬНОГО ПЕРЕКАЗУ ІНШОМОВНОГО ТЕКСТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 28-30.
М
Моісеєва О.С. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 116-119.
С
Семенов С.А. та Гронь Л.В. (2013) КОНТРОЛЬ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 174-176.
Т
Третьякова К.В. (2013) ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 96-98.
Ч
Чудінович А.С. та Гронь Л.В. (2013) КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ РЕЦЕПТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 172-174.