Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра методики викладання іноземних мов" та рік: 2015
Вгору на рівень |
В
Василькевич С.С. (2015) СЛОВОТВОРЕННЯ ЯК ЗАСІБ ОФОРМЛЕННЯ НОВИХ СЕМАНТИЧНИХ ПОЛІВ ЛЕКСИКИ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 107-110.
Г
Гаєва Н.І. (2015) ТИПОЛОГІЯ ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 44-46.
Гронь Л.В. (2015) ВІДБІР ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНИХ ЕКСПРЕСИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 41-43.
Гронь Л.В. та Гузь С.М. (2015) КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНИХ УМІНЬ АУДІЮВАННЯ ТА ЧИТАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 81-84.
К
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ ПОЕТИЧНОГО ЖАНРУ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ-ФІЛОЛОГАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 7-10.
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2015) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ ДІАЛОГУ КУЛЬТУР ТА ОРІЄНТАЦІЄЮ НА МІЖКУЛЬТУРНУ КОМУНІКАЦІЮ. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2015: Вип. 4.
О
Олесюк Л.В. (2015) ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 63-66.
Т
Третьякова К.В. (2015) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ INTERNET-РЕСУРСІВ ЯК ЗАСОБІВ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ, ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 82-84.