Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра методики викладання іноземних мов" та рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 7.

Стаття

Khomyshyn I. та Гронь Л.В. (2019) TEACHING READING AT THE PRIMARY SCHOOL LEVEL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 194-195.

Pavliuk I. та Третьякова К.В. (2019) THE USE OF AUTHENTIC SOUND (AUDIAL) MATERIALS FOR BEGINNERS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 158-162.

Storozhynska Y. та Гронь Л.В. (2019) EFFECTIVE READING: COMPREHENSION STRATEGIES FOR DEVELOPING SENIORS’ READING SUBSKILLS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 181-183.

Василькевич С.С. та Жданюк А.В. (2019) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ З ВИКОРИСТАННЯМ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 45-48.

Василькевич С.С. та Казмірук О.П. (2019) ІННОВАЦЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 67-69.

Гронь Л.В. та Гронь В.М. (2019) НАВЧАННЯ МОНОЛОГУ-РОЗДУМУ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 147-155.

Кваснецька (Сяська) Н.В. та Рудь І. (2019) НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ АВТЕНТИЧНОГО РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ. Нова педагогічна думка, 2019 (№3): 99. с. 102-104. ISSN 2520-6427

Цей список був створений у Sun Dec 22 22:52:22 2024 EET.