Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра образотворчого та декоративного мистецтва" та рік: 2019
Вгору на рівень |
Власюк О. (2019) ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ДОСВІДУ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 178-181.
Власюк О.П. (2019) ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИЗАЙН-ОСВІТИ. Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції, 2019. с. 361-365.
Гаврилюк В. (2019) ФІЛОСОФІЯ БУТТЯ ТА ЇЇ ХУДОЖНІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 96-99.
Галушко Я. та Сташук О. (2019) ДИВОСВІТ КАЗКОВИХ ОБРАЗІВ МАРІЇ ПРИЙМАЧЕНКО В КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОСТІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 62-65.
Ганжа М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ МИСТЕЦТВА ДИЗАЙНУ – ВИКЛИК СЬОГОДЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 181-189.
Давидюк Н. (2019) ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ БАТИКУ У КРАЇНАХ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 79-83.
Дибач І. (2019) ВЗАЄМОЗВЯЗОК ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ МИСТЕЦТВА. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 49-53.
Залевська В. (2019) ТВОРЧІСТЬ ПОЕТА-ПІСНЯРА ПЕТРА ФАТЕНКА. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 147-150.
Карповець В. (2019) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТВОРЧОСТІ ЛІНИ КОСТЕНКО В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 94-96.
Крайлюк Л.В. (2019) РЕМІНІСЦЕНЦІЇ ТРАДИЦІЙНОЇ МОНУМЕНТАЛЬНОЇ ПЛАСТИКИ В ПРОЄКТНІЙ ГРАФІЦІ НІЛА ХАСЕВИЧА. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 19-22.
Лаврук О. (2019) ТЕМАТИКА БДЖІЛЬНИЦТВА У ДИЗАЙНІ МАРОК ПОСТРАДЯНСЬКИХ КРАЇН: ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 73-76.
Локшук І.М. (2019) ЗАХІДНЕ ПОЛІССЯ: ТКАНИНИ МАЙСТРІВ С. ВЕЛИМЧЕ РАТНІВСЬКОГО РАЙОНУ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 33-35.
Молдаванцев В. (2019) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КОМПОНУВАННЯ ХРИСТИЯНСЬКИХ ХРАМОВИХ СПОРУД В УКРАЇНІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 107-110.
Павлюк Д. (2019) МИСТЕЦЬКІ ПОГЛЯДИ НА ПРОБЛЕМУ ЕМІГРАЦІЇ МОЛОДІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 57-62.
Панасюк А.С. (2019) МАКС РІХТЕР ТА НІКО МЬЮЛІ: ПАРАЛЕЛІ ТВОРЧОСТІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 140-143.
Панасюк А.С. та Шеретюк Р.М. (2019) ДО ПИТАННЯ ІДЕЙНИХ ЗАСАД МИСТЕЦТВА ПОСТМОДЕРНІЗМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 255-256.
Перетятько І. (2019) ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ТВОРЧОСТІ ГУСТАВА КЛІМТА (НА ПРИКЛАДІ «УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ КАРТИН»). Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 35-38.
Перетятько І.С. та Шеретюк Р.М. (2019) ТВОРЧІСТЬ АНТОНІО ГАУДІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019.
Позняковська О. (2019) ДВЕРІ ЯК ОДИН ІЗ ВАЖЛИВИХ ЕЛЕМЕНТІВ ІНТЕР’ЄРУ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 103-107.
Підцерковна Я.Й. (2019) ДЕРЕВ’ЯНІ ДИТЯЧІ МЕБЛІ ТИМЧАСОВОГО КОРИСТУВАННЯ В ІНТЕР’ЄРІ ПОЛІСЬКОЇ ХАТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 38-43.
Сташук О. (2019) ТОНАЛЬНЕ ВИРІШЕННЯ АКАДЕМІЧНОГО РИСУНКУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 151-155.
Стоколос Н.Г. та Шеретюк Р.М. (2019) НАБУТКИ САДОВО-ПАРКОВОГО МИСТЕЦТВА ВОЛИНІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ДІЯЛЬНОСТІ ВАЦЛАВА БОРЕЙКА (ПЕРША ПОЛОВИНА ХІХ СТ.). Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 8-11.
Сучкова К. (2019) СЮРРЕАЛІСТИЧНЕ МИСТЕЦТВО РЕНЕ МАГРІТТА ЯК ДЖЕРЕЛО ТВОРЧИХ ІНСПІРАЦІЙ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 110-113.
Філімонова Д. (2019) ФОТОМИСТЕЦТВО РІВНЕНЩИНИ: ПЕРСОНАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 100-103.
Чернюшок О.В. (2019) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ХУДОЖНИКІВ-ПЕДАГОГІВ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 189-193.
Чернієнко В.А. (2019) СИМПОЗІУМ ЯК ФОРМА ІНТЕГРАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ НА МИСТЕЦЬКІ ПРОЦЕСИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 43-46.
Шеретюк Р.М. (2019) ТРИНІТАРСЬКА ШКОЛА В ТЕОФІПОЛІ: ОСНОВНІ ВІХИ ІСТОРІЇ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ НАБУТКИ (1773–1831 РР.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2019 (Вип.31): Кн.1. с. 15-24. ISSN 2519-1942
Яремчук Д. (2019) ЕСТЕТИЗМ ЯК СТИЛЬОВА ДОМІНАНТА ІМПРЕСІОНІЗМУ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 66-69.
Яремчук Д.Г. та Шеретюк Р.М. (2019) КОНЦЕПТ «ВРАЖЕННЯ» ТА ЙОГО РОЛЬ В МИСТЕЦТВІ ІМПРЕСІОНІЗМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 266-267.