Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра образотворчого та декоративного мистецтва" та рік:
Вгору на рівень |
Б
Бабак К.М. та Шатрова М.Б. та Сташук О.А. ВИЩА ХУДОЖНЯ (КУЛЬТУРОЛОГІЧНА) ОСВІТА В УМОВАХ РИНКУ: ДЕРЖАВНИЙ ТА РЕГІОНАЛЬНИЙ РІВЕНЬ. [Бакалаврська робота]
Борейчук І.О. МІФОЛОГІЧНО-СИМВОЛІЧНА ОСНОВА ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ «ДЕРЕВО ЖИТТЯ» В ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ. [Магістерська робота]
Бусько П.В. ТВОРЧІ ІНТЕРПРИТАЦІЇ В ЕЛЕМЕНТАХ ІНТЕР’ЄРУ ГРОМАДСЬКИХ ПРИМІЩЕНЬ (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОЇ КОМПОЗИЦІЇ «ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ ТАЄМНИЦІ ДУШІ СВОЇЙ Я ВІДКРИВАЮ»). [Магістерська робота]
Біла Г.М. ТИПОЛОГІЯ СУЧАСНИХ ОФІСНИХ МЕБЛІВ (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОГО ВИРОБУ «ЕЛЕГІЯ» ДЛЯ ОФІСНИХ ПРИМІЩЕНЬ). [Магістерська робота]
Г
Гаврилюк В.Ф. ФІЛОСОФІЯ БУТТЯ ЯК ІДЕЙНА ПЛАТФОРМА УКРАЇНСЬКОГО ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОГО ПЛАСТА «СИМЕТРІЯ», КЕРАМІКА). [Магістерська робота]
Гарматій А.А. та Тюска В.Б. та Ганжа М.В. СОЦІОКУЛЬТУРНІ ЗАХОДИ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РІО» М. ЛЬВОВА). [Бакалаврська робота]
Д
Давидюк Н.М. МИСТЕЦТВО БАТИКУ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОГО ПАННО “ВІЧНІСТЬ В ТРАДИЦІЇ”, БАТИК). [Магістерська робота]
Дибач І.А. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОЇ КОМПОЗИЦІЇ «СВІДОМІСТЬ», КЕРАМІКА). [Магістерська робота]
Дутчак І.В. ВІДТВОРЕННЯ ПРОБЛЕМИ БОРОТЬБИ З НАСИЛЛЯМ НАД ЖІНКОЮ НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОГО ПЛАСТА «НЕ БІЙСЯ ПРО ЦЕ СКАЗАТИ» (РЕЛЬЄФ, ХУДОЖНЄ РІЗЬБЛЕННЯ ПО ДЕРЕВУ). [Магістерська робота]
Дячук А.О. ДЕКОРАТИВНЕ ПАННО В СУЧАСНОМУ ІНТЕР’ЄРІ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ РОБОТИ «І РОЗКВІТНЕ УКРАЇНА»). [Магістерська робота]
З
Залевська В.Л. ВІДОБРАЖЕННЯ ТЕМИ РІДНОГО КРАЮ В ТВОРЧОСТІ СУЧАСНИХ МИТЦІВ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ РОБОТИ “ПІСНЯ МОГО КРАЮ”) (ДЕКОРАТИВНИЙ ПЛАСТ, ДЕРЕВО). [Магістерська робота]
Захарчук Д.С. ХУДОЖНЬО-ФІЛОСОФСЬКА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ІДЕЙ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ В УКРАЇНСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ РОБОТИ «МЕНІ МОЯ СОПІЛКА І ВІВЦЯ ДОРОЖЧІ ЦАРСЬКОГО ВІНЦЯ», ДЕКОРАТИВНИЙ ПЛАСТ, ДЕРЕВО). [Магістерська робота]
К
Карповець В.П. ВІДТВОРЕННЯ ЗМІСТОВНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТВОРУ ЛІНИ КОСТЕНКО “СТРАШНІ СЛОВА” (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОГО ПАННО “СИЛА СЛОВА”, ГОБЕЛЕН). [Магістерська робота]
Качановська О.І. МИСТЕЦТВО ПОП-АРТУ КРІЗЬ ПРИЗМУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЕНДІ ВОРГОЛА (НА ПРИКЛАДІ ТЕКСТИЛЬНОГО ПАННО «МАЙСТЕР ПОП-АРТУ»). [Магістерська робота]
Кибукевич В.М. ХУДОЖНЬО-КОМПОЗИЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ОФІСНИХ МЕБЛІВ (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОГО ВИРОБУ «ЕЛЕГІЯ» ДЛЯ ОФІСНИХ ПРИМІЩЕНЬ»). [Магістерська робота]
Кирилюк Д.М. ФОРМОТВОРЧІ ІДЕЇ СОНІ ДЕЛОНЕ ЯК КВІНТЕСЕНЦІЯ ПОШУКІВ УКРАЇНСЬКОГО МИСТЕЦТВА (БАТІК). [Магістерська робота]
Клочун А.П. КАТЕГОРІЯ СВОБОДИ В ФІЛОСОФІЇ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ КРІЗЬ ПРИЗМУ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО МИСТЕЦТВА (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ РОБОТИ «НЕВЛОВИМИЙ ПТАХ»). [Магістерська робота]
Л
Лаврук О.І. БДЖОЛЯРСТВО УКРАЇНИ В ІСТОРИЧНОМУ РОЗВИТКУ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРУ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА «ПАСІЧНИК», РЕЛЬЄФ, ДЕРЕВО). [Магістерська робота]
Луцик Д.В. ВІДОБРАЖЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В КОНТЕКСТІ РЕФЛЕКСІЙ ТА РЕАКЦІЙ МИТЦІВ НА ПОДІЇ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ РОБОТИ «ЧЕРВОНА ЛІНІЯ», ДЕКОРАТИВНЕ ПАННО). [Магістерська робота]
М
Мальцева Т.О. РОЛЬ АРТ-ОБ’ЄКТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕР’ЄРУ САКРАЛЬНОГО ПРИМІЩЕННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРУ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА «ДАРОХРАНИТЕЛЬНИЦЯ»). [Магістерська робота]
Матухно Є.В. СЮЖЕТНО-ПОБУТОВІ АРХЕТИПИ ТА УКРАЇНСЬКІ ТРАДИЦІЙНІ ОБРАЗИ В ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ. [Магістерська робота]
Молдованцев В.Є. КАТЕДРА (СТАСИДІЯ) ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ САКРАЛЬНОГО ІНТЕР’ЄРУ: ТРАДИЦІЇ ТА НОВАТОРСТВО. [Магістерська робота]
Мірчук В.Ю. та Шатрова М.Б. та Сташук О.А. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ. [Бакалаврська робота]
Н
Назаревич В.В. КОМПОЗИЦІЙНА СОЛЯРНА СИМВОЛІКА В ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОМУ МИСТЕЦТВІ. [Магістерська робота]
П
Павлунь В.Р. ІНСТРУМЕНТАРІЙ НАРОДНИХ МАЙСТРІВ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ХУДОЖНІХ ВИРОБІВ З ДЕРЕВА. [Методичні рекомендації]
Павлюк Д.І. МИСТЕЦЬКА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МІГРАЦІЇ МОЛОДІ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОЇ КОМПОЗИЦІЇ «КРИЛА», КЕРАМІКА). [Магістерська робота]
Панасюк А.С. МИСТЕЦЬКИЙ ДОРОБОК МАКСА РІХТЕРА У ФОКУСІ ЕСТЕТИЧНОЇ ПРОГРАМИ ПОСТМОДЕРНІЗМУ (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОГО ГОБЕЛЕНУ «ЗАЗИРНИ У МОЇ СНИ»). [Магістерська робота]
Позняковська О.В. ТВОРЧІ ІНТЕРПРИТАЦІЇ В ЕЛЕМЕНТАХ ІНТЕР’ЄРУ ГРОМАДСЬКИХ ПРИМІЩЕНЬ (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОЇ КОМПОЗИЦІЇ «ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ ТАЄМНИЦІ ДУШІ СВОЇЙ Я ВІДКРИВАЮ»). [Магістерська робота]
Р
Рябушко М.-Г.М. КУЛЬТУРНА ТА МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА КНЯЗІВ ЛЮБОМИРСЬКИХ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ. [Магістерська робота]
С
Сафонік Н.В. ПИСАНКАРСТВО ЯК ФЕНОМЕН ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ РОБОТИ «СВІТ ПИСАНКИ»). [Магістерська робота]
Снаговська О.О. ФІЛОСОФСЬКІ КАТЕГОРІЇ "ВІЧНОГО" В МИСТЕЦЬКИХ ІНТЕРПРЕТАЦІЯХ СУЧАСНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ РОБОТИ "ПЕРМАНЕНТНІСТЬ БУТТЯ" (ХУДОЖНЯ КЕРАМІКА). [Магістерська робота]
Сорока В.В. та Шатрова М.Б. та Сташук О.А. НОВІ ФОРМИ КУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РЕГІОНІ: ХАРАКТЕРИСТИКА НАПРЯМКІВ І ПРЕДСТАВНИКІВ. [Бакалаврська робота]
Сташук О. ПЛАСТИЧНА АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ. [Навчальний посібник]
Сташук О.А. ПЛАСТИЧНА АНАТОМІЯ. [Методичні рекомендації]
Стецька К.О. та Матусевич К.М. та Шеретюк Р.М. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ РІВНЕНЩИНИ. [Бакалаврська робота]
Ф
Філімонова Д.М. МИСТЕЦТВО ХУДОЖНЬОЇ ФОТОГРАФІЇ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ XIX-ПОЧАТКУ XX СТ. НА ПРИКЛАДІ ТЕКСТИЛЬНОГО ПАННО "ПОСМІШКА В ОБ’ЄКТИВІ". [Магістерська робота]
Ш
Шеретюк Р.М. ХУДОЖНЬО-МИСТЕЦЬКІ ВИМІРИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРДЕНУ ПІАРІВ НА ВОЛИНІ (КІНЕЦЬ ХVІІ – ПЕРША ТРЕТИНА ХІХ СТ.). Мистецький простір України: історія і сучасні виклики, 2017. с. 7-18.
Щ
Щирук Н. АКТУАЛІЗАЦІЯ СПОРТУ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОМУ ДИСКУРСІ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ РОБОТИ «СИЛА ДУХУ, СИЛА ВОЛІ», ДЕРЕВО). [Магістерська робота]
Я
Яремчук Д.Г. СИМВОЛІКА Й МЕТАФОРИКА ІМПРЕСІОНІЗМУ КРІЗЬ ПРИЗМУ НОВЕЛИ М.КОЦЮБИНСЬКОГО «INTERMEZZO» (НА ПРИКЛАДІ ДЕКОРАТИВНОГО ГОБЕЛЕНУ «ЧОМУ КВІТИ МАЮТЬ ОЧІ?»). [Магістерська робота]