Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2008
Вгору на рівень |
Белешко М.Д. та Михальчук Н.О. (2008) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАВІЮВАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 8-9.
Богатирьова Т. (2008) АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО–ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КОМП'ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ (НА МАТЕРІАЛІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 224-226.
Боришкевич Т. та Фрідріх А.В. (2008) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО СКЛАДУ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 226-229.
Ваврін Г. та Фрідріх А.В. (2008) КОНВЕРСІЯ ЯК ОСОБЛИВИЙ ВИД СЛОВОТВОРУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 230-232.
Король І. та Фрідріх А.В. (2008) АНГЛІЙСЬКІ ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ОДИНИЦІ НА ПОЗНАЧЕННЯ "ХАРАКТЕРИСТИКА ЛЮДИНИ" ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 236-238.
Костюк І. та Михальчук Н.О. (2008) ФОРМИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 238-241.
Курята Ю.В. (2008) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (ІІІ курс, факультет іноземної філології). [Навчальні матеріали]
Михальчук Н.О. (2008) ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛЯРІВ З ІНШОМОВНИМ ТЕКСТОМ В ДЕТЕРМІНАЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ ЇХ СУБ’ЄКТНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 127-133.
Фрідріх А.В. (2008) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 188-190.
Фрідріх А.В. (2008) АНГЛІЙСЬКІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ ПРО ЛЮДЕЙ І ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ. [Навчальні матеріали]
Фрідріх А.В. (2008) COMPOUNDING IN THE ENGLISH LANGUAGE. [Навчальні матеріали]
Шапірко О. та Фрідріх А.В. (2008) DIFFERENCES BETWEEN AMERICAN AND BRITISH ENGLISH. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 248-251.