Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2014

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 26.

Стаття

Bigunova S. та Zubilevych M. (2014) THE STRUCTURAL AND GRAMMATICAL CHARACTERISTICS OF ENGLISH PHRASEOLOGICAL UNITS OF LATIN AND FRENCH ORIGIN. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2014 (№ 46). с. 1-4. ISSN 2519-2558

Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2014) СЕНСИТИВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНА УЯВА В СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 65-68.

Байло Ю.В. (2014) КОНВЕРСІЯ ЯК СПОСІБ УТВОРЕННЯ ТЕРМІНІВ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТЕРМІНОЛОГІЇ ВІЙСЬКОВОЇ СПРАВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 13-15.

Богачик М.С. (2014) КОМП’ЮТЕРНА ТЕРМІНОЛОГІЯ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 21-24.

Богачик М.С. (2014) РОЗВИТОК СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 21-24.

Бойко Н.Г. (2014) КРАЄЗНАВЧИЙ МАТЕРІАЛ ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 67-69.

Бойко Н.Г. (2014) ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 25-30.

Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2014) ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕКСТУ ЯК ПРОДУКТУ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 29-32.

Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2014) THREE MAIN APPROACHES TO LANGUAGE TEACHER SUPERVISION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 18-20.

Верьовкіна О.Є. та Ярута Н.П. (2014) ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ОДИНИЦІ НА ПОЗНАЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 30-34.

Калініченко М.М. (2014) Н. ГОТОРН І «ДРУГЕ ВЕЛИКЕ ПРОБУДЖЕННЯ». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 34-37.

Калініченко М.М. (2014) АМЕРИКАНСЬКА ПОПУЛЯРНА РОБІТНИЧА ЛІТЕРАТУРА ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОРІЧЧЯ: ЗДОБУТКИ І ПЕРСПЕКТИВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 54-57.

Кочубей О.С. (2014) ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 74-77.

Кочубей О.С. (2014) ПЕРЕКЛАДАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ГОЛОВНИЙ ФАКТОР У НАВЧАННІ ПЕРЕКЛАДУ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЯК МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 60-69.

Кочубей О.С. та Михальчук Н.О. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТУДЕНТІВ (МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ) ЯК СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 181-183.

Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2014) ЛІНГВОКУЛЬТУРНЕ КОМЕНТУВАННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ СПАДЩИНИ ТЕРРІ ПРАТЧЕТТА (НА ОСНОВІ СЕРІЇ «ПЛАСКИЙ СВІТ»). Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2014: Вип. 46. с. 103-105. ISSN 2519-2558

Мазурок О.М. (2014) ОСОБИСТІСНИЙ КОМПОНЕНТ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 71-76.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ ФІЛІПА МОРЕНА ФРЕНО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 49-53.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2014) РОЛЬОВІ МЕТОДИ КОРЕКЦІЇ ПІДЛІТКОВИХ СТРАХІВ ПСИХОЛОГОМ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014 (Вип.2). с. 146-155.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2014) SOCIAL INTELLECT OF THE PERSON IN THE SPACE OF HIS/HER COMPLEX OF INTERPRETATIONS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 82-85.

Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ФРАНЦУЗЬКИХ ЗАПОЗИЧЕНЬ У ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ СПОЛУЧЕННЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 76-86.

Моісеєва О.С. (2014) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 86-92.

Олесюк Л.В. (2014) ЗВУКОНАСЛІДУВАЛЬНА ЛЕКСИКА В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 80-82.

Олесюк Л.В. (2014) ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 107-114.

Полищук А.С. (2014) МОТИВАЦИОННЫЙ АСПЕКТ КОНЦЕПТА «ГЛУПОСТЬ» (на материале английского сленга). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 116-121.

Царук В.С. та Касаткіна О.В. (2014) СЛОВА-КОЛЬОРОПОЗНАЧЕННЯ У СКЛАДІ АНГЛІЙСЬКИХ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2014. с. 141-145.

Цей список був створений у Sun Dec 22 21:57:51 2024 EET.