Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2015

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 45.

Антоненко Н.Є. (2015) LISTENING: PROBLEMS AND SOLUTIONS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 118-124.

Байло Ю.В. (2015) ТРАНСТЕРМІНОЛОГІЗАЦІЯ АНГЛІЙСЬКИХ ТЕРМІНІВ ВІЙСЬКОВОЇ СПРАВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 204-206.

Богачик М.С. (2015) СИСТЕМОТВІРНІ ЧИННИКИ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ АНГЛІЙСЬКИХ КОМП’ЮТЕРНИХ НЕОЛОГІЗМІВ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 140-144.

Бойко Н.Г. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕННОГО МАТЕРІАЛУ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 144-150.

Бордюг К.В. та Верьовкіна О.Є. (2015) МОВНІ ОДИНИЦІ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ «DIGNITY», «ГІДНІСТЬ» В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 90-92.

Бігунов Д.О. (2015) КОНФЛІКТ У ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 49-52.

Бігунова С.А. та Васильчук Н.В. (2015) ПОНЯТТЯ ПОЛІТИЧНОЇ КОРЕКТНОСТІ ТА ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ДАНОГО ЯВИЩА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 18-20.

Бігунова С.А. та Герасимчук В.С. (2015) ENGLISH COOKING RECIPE AS A SPECIAL KIND OF TEXT. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 23-25.

Бігунова С.А. та Гребенюк Ю.К. (2015) ЕКСПЛІКАЦІЯ ТЕОРІЇ КОНЦЕПТІВ У НАУКОВОМУ РОЗВИТКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 27-29.

Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2015) THE NON-VERBAL AND VERBAL COMPONENTS OF ETIQUETTE IN VIRTUAL COMMUNICATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 6-12.

Бігунова С.А. та Корзієнко Н.В. (2015) ЕТИМОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТОПОНІМІВ В АМЕРИКАНСЬКОМУ ВАРІАНТІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 25-27.

Бігунова С.А. та Краєвський П.І. (2015) КОНФЛІКТ ЯК СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНЕ ЯВИЩЕ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 20-22.

Білоус Т.М. (2015) ПРОЦЕСИ ОПТИМІЗАЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ОСОБЛИВОЇ ФОРМИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО ДІАЛОГУ КУЛЬТУР. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 13-17.

Василенко О.В. та Верьовкіна О.Є. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ АНГЛОМОВНИХ І УКРАЇНСЬКИХ АФОРИСТИЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ У ЇХ МОВЛЕННЄВОМУ ВЖИТКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 92-93.

Верьовкіна О.Є. (2015) КОМЕНТАР АВТОРА В ОПОВІДАННЯХ Р.ДАЛА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 57-63.

Верьовкіна О.Є. та Гонтар В.Є. (2015) ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ІРОНІЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ АНГЛОМОВНОГО ТА УКРАЇНСЬКОГО ПОЛІТИЧНИХ ДИСКУРСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 29-34.

Воробйова І.А. (2015) СПОСОБИ УТВОРЕННЯ ОКАЗІОНАЛЬНИХ АНТРОПОНІМІВ У РОМАНАХ ТЕРРІ ПРАТЧЕТТА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 72-78.

Вєтрова І.М. (2015) ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ “РУХ” В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 63-67.

Гутт О.О. та Верьовкіна О.Є. (2015) АНАЛІЗ ТЕРМІНОСИСТЕМ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ АНГЛІЙСЬКОЇ, НІМЕЦЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 93-95.

Деменчук О.В. (2015) PERCEPTION VOCABULARY IN ENGLISH, POLISH AND UKRAINIAN: A COGNITIVE-ONOMASIOLOGICAL APPROACH. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 206-214.

Замашна С.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ АНГЛІЙСЬКОГО Й УКРАЇНСЬКОГО НАРОДІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 215-222.

Калініченко М.М. (2015) ТВОРЧІСТЬ ЕМІЛІ ДІКІНСОН В ДИСКУРСІ ПОПУЛЯРНОЇ ЖІНОЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТОРІЧЧЯ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 225-227.

Калініченко М.М. (2015) ҐЕНЕЗА ТЕРМІНУ “ОРІЄНТАЛІЗМ” У ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНОМУ ДИСКУРСІ США ХІХ СТОРІЧЧЯ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 117-119.

Касаткіна О.В. (2015) ДО ПИТАННЯ СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИХ ТА ГРАМАТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ З КОЛІРНИМ КОМПОНЕНТОМ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 88-92.

Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Курята Ю.В. (2015) ПЕРЕКЛАД ПАРЕМІЙ ЯК ДЕКОДУВАННЯ ЕТНІЧНОЇ МЕНТАЛЬНОСТІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 266-269. ISSN 2519-2558

Кашутіна Ю.І. та Замашна С.М. (2015) «ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ АНГЛІЙСЬКОГО ТА НІМЕЦЬКОГО НАРОДІВ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 95-97.

Константінова О.В. (2015) ДВОКОМПОНЕНТНІ ТЕРМІНОЛОГІЧНІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ОПОДАТКУВАННЯ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 227-233.

Константінова О.В. (2015) ІНТРОСПЕКТИВНИЙ СЕГМЕНТ ЯК КОМПОНЕНТ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРОЗИ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 193-196.

Корженевська О.В. (2015) КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЮРИДИЧНИХ ТЕКСТІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 92-98.

Кочубей О.С. (2015) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФІЛОЛОГА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 101-105.

Кочубей О.С. (2015) ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 165-173.

Кіндрат Н.П. (2015) ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТУ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 158-165.

Мазурок О.М. (2015) СМИСЛОВА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 113-116.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2015) ВІДТВОРЕННЯ РОЗМОВНОЇ ЛЕКСИКИ В ПЕРЕКЛАДАХ РОМАНУ ДЖ. Д. СЕЛІНДЖЕРА «НАД ПРІРВОЮ У ЖИТІ». Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 190-193.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2015) CROSSCULTURAL COMMUNICATION AS A WAY TO DEVELOP INTERCULTURAL COMPETENCE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 3-8.

Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ФРАНЦУЗЬКИХ ЗАПОЗИЧЕНЬ НА ДИНАМІКУ ЛЕКСИЧНОЇ СИСТЕМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 233-248.

Мороз Л.В. (2015) POLEMIK: BILDUNG GEGEN AUSBILDUNG. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 180-186.

Оверчук В.В. та Вєтрова І.М. (2015) ПЕРЕКЛАД ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 104-106.

Перішко І.В. (2015) АСПЕКТИ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ ДЛЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 193-197.

Сиротюк Т.А. та Верьовкіна О.Є. (2015) СТИЛІСТИЧНІ ТА ПРАГМАТИЧНІ АСПЕКТИ КОМІЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНОГО ТА УКРАЇНОМОВНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 110-112.

Сухомлин Т.С. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 116-118.

Федоришин О.П. (2015) ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 200-204.

Фрідріх А.В. (2015) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ В СТУДЕНТІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 125-129.

Ярута Н.П. (2015) ОСОБЛИВОСТІ НОВИХ ЛІНГВІСТИЧНО-ПОЛІТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 248-256.

Ярута Н.П. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИЧНОЇ МЕТАФОРИ В СУЧАСНОМУ ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 116-118.

Цей список був створений у Sun Dec 22 21:55:36 2024 EET.