Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2024
Вгору на рівень |
Antonenko N. та Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2024) BRING YOUR OWN DEVICE (BYOD) IN THE ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 4-9. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Bihunova S. та Zalevska O. (2024) FOREIGN LANGUAGE PRACTICE THROUGH TEXT INTERPRETATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 81-84.
Bihunova S.A. та Vietrova I. (2024) UNRAVELING THE COMPLEXITY OF PHRASAL VERBS IN ENGLISH. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 95-97.
Ivashkevych E. (2024) COMPARATIVE RESULTS OF THE RESEARCH OF STUDENTS’ ATTITUDE TO LEARN A FOREIGN LANGUAGE AS A WAY OF MASTERING INTERCULTURAL COMPETENCE BY THEM. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 87-102.
Ivashkevych Е. (2024) THE IMAGE OF THE WORLD OF A FUTURE TRANSLATOR ACCORDING TO A THEORY OF ELITE LINGUISTIC PERSONALITY. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 24-33.
Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Antonenko N. та Fridrikh А. та Yuriichuk A. (2024) OVERVIEW OF THE PECULIARITIES OF USING SNNOVATTIVE METHODS IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 244-246.
Kvasnetska N. (2024) TYPES OF ACTIVITIES AT FOREIGN LANGUAGE LESSONS IN NUS. Перспективи розвитку науки, освіти, технологій і суспільства в Україні та світ, 2024: Ч. 1. с. 13-14.
Martyniuk A. та Antonenko N. та Kasatkina-Kubyshkina O. та Fridrikh A. (2024) CURRENT PROBLEMS OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING METHODOLOGY IN CHALLENGING TIMES. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 105-108.
Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. та Chala Y. (2024) THE PROBLEM OF PROFESSIONALLY SIGNIFICANT EXPERIENCE IN CONTEMPORARY PSYCHOLOGY. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 69-77.
Mykhalchuk N.O. та Ivashkevych E.Z. (2024) THE PHENOMENON OF SECONDARY PREDICATION STRUCTURES IN THE PARADIGM OF THE SCIENTIFIC THEORY OF VALENCE. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 120-123.
Mykhalchuk N.O. та Ivashkevych E.Z. та Gron L. та Nikolaichuk H. (2024) INNOVATIVE WAYS OF USING VIDEO RESOURCES IN DEVELOPING STUDENTS’ CREATIVE THINKING DURING ONLINE EDUCATION IN THE CONDITIONS OF WAR IN UKRAINE. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 59-69. ISSN 2411-4553
Perishko I. (2024) ASSIMILATION OF BORROWED WORDS IN THE ENGLISH LANGUAGE. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 132-135.
Perishko I. (2024) INTERACTIVE LEARNING IN STUDYNG THE THEORETICAL COURSE OF A FOREIGN LANGUAGE. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 218-220.
Verovkina O. та Kvasnetska N. та Kasatkina-Kubyshkina O.V. (2024) TEACHING CREATIVE WRITING AS MEANS OF PRODUCTIVE SKILLS DEVELOPMENT FOR HIGH SCHOOL STUDENTS. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 87-94. ISSN 2411-4553
Андрощук Г. та Вєтрова І.М. (2024) CHALLENGES AND SOLUTIONS IN ASSESSING LEARNER AUTONOMY IN THE ENGLISH CLASSROOM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 93-95.
Антоненко Н.Є. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Курята Ю.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ BYOD-ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 4-9. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
Балух С. та Михальчук Н.О. (2024) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ: ТЕНДЕНЦІЇ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 50-51.
Богачик М.С. та Байло Ю. (2024) ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 78-86. ISSN 2411-4553
Большакова Д. та Михальчук Н.О. (2024) THE CULTURAL APPROACH OF TEACHING ENGLISH IN CONTEMPORARY SECONDARY SCHOOLS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 99-100.
Боліщук К. та Михальчук Н.О. (2024) ПРИНЦИП ГУМАНІЗМУ У МЕТОДАХ ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІОЛОГІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 52-54.
Борис А. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) THЕ CONCEPT OF ERRORS IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 101-102.
Бортник Н. та Михальчук Н.О. (2024) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ОСОБИСТІСТЬ: АНАЛІЗ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 55-56.
Бігунов Д.О. (2024) THE EVOLUTION OF CATEGORISATION IN COGNITIVE LINGUISTICS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 9-12.
Бігунов Д.О. та Залевська О.А. (2024) VASTERING THE ART OF DIGITAL PRESENTATIONS IN THE CLASSROOM. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 321-323.
Білоус Т.М. та Meloni T.D. (2024) INTERCULTURAL DIMENTION OF TEACHING ESL. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 164-166.
Білоус Т.М. та Єфімчук А.І. (2024) INTERCULTURAL COMPETENCE AS A DEVELOPMENTAL PHENOMENON. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 23-25.
Васейко К. та Михальчук Н.О. (2024) GENERAL CHARACTERISTICS OF IDIOMS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 10-12.
Вєтрова І.М. та Потапчук С. (2024) МОЖЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ АВТОНОМІЇ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 96-105. ISSN 2411-4553
Вєтрова І.М. та Потапчук С.С. (2024) РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ В ОНЛАЙН-ОСВІТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 170-173.
Годун Г. та Михальчук Н.О. (2024) МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ ТА УПЕРЕДЖЕНЬ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 57-58.
Дараш М. та Івашкевич Е.Е. (2024) EDUCATIONAL ACTIVITY AND ITS TWO SUBSYSTEMS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 106-109.
Демковець О. та Бігунов Д.О. (2024) THE VALUE AND A PLACE OF SOUND EQUIPMENT IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 110-111.
Демченко А. та Бігунов Д.О. (2024) THE WAYS OF TEACHING A MONOLOGUE AT SECONDARY SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 112-113.
Демчук Ю. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 114-116.
Дорошко І.О. та Вєрьовкіна О.Є. (2024) THE USAGE OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES AT THE ENGLISH LESSONS IN A SECONDARY SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 121-123.
Какоріна М. та Михальчук Н.О. (2024) РОЗВИТОК У МОЛОДІ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 60-61.
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Сучасні ролі вчителя іноземної мови в НУШ, 2024. с. 103-105.
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 103-105.
Кваснецька (Сяська) Н.В. та Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ІНШОМОВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ НУШ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 44-48. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Ковальчук С. та Михальчук Н.О. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 62-64.
Коротка А. та Михальчук Н.О. (2024) SECOND LANGUAGE ACQUISITION THEORIES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 130-131.
Костюк І. та Вєтрова І.М. (2024) THE IMPACT OF TEACHER PRESENCE ON STUDENT ENGAGEMENT. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 124-126.
Крушинський М. та Івашкевич Е.Е. (2024) TASKS WITH A CULTURAL ORIENTATION FOR PUPILS AT PRIMARY SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 134-136.
Кудря О. та Бігунов Д.О. (2024) THE PROBLEM OF MANAGING PUPILS’ ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM AND THE LEVELS OF KNOWLEDGE. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 136-137.
Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Антоненко Н.Є. (2024) MULTILINGUALISM IN UKRAINIAN EDUCATION IN THE CONTEXT OF EUROINTEGRATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 17-22.
Левіцька М. та Михальчук Н.О. (2024) КРИМІНАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ЗЛОЧИННОСТІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 65-70.
Матвійчук М. (2024) ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРЯННЯ: ПРИЧИНИ, НАСЛІДКИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 71-73.
Мац Д.В. та Івашкевич Е.Е. (2024) THE TENDENCIES OF COMMUNICATIVE METHOD OF TEACHING A FOREIGN LANGUAGE ACCORDING TO COMMUNITY PERCEPTION STANDARDS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 141-143.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е. (2024) ЛІНГВОКУЛЬТУРЕМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЗНАЧЕННЯ ОДЯГУ, ВМОТИВОВАНІ ДІЄСЛОВАМИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 86-92. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
Міщук Б. та Білоус Т.М. (2024) EUROPEAN DEVELOPMENT IN EDUCATION. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 33-34.
Міщук З. та Бігунов Д.О. (2024) UKRAINIAN SYSTEM OF TEACHING A FOREIGN LANGUAGE. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 147-149.
Наконечна К. та Верьовкіна О.Є. (2024) THE STRUCTURE OF THE LINGUOCULTURAL CONCEPTS OF “TIME” AND “SPACE”. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 18-20.
Пасічник І. та Михальчук Н.О. (2024) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ ТА ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 79-81.
Потапчук С.С. та Вєтрова І.М. (2024) КОМПЛІМЕНТАРНЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ ЯК ІЛОКУТИВНИЙ АКТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 59-63.
Рибак Д. та Івашкевич Е.Е. (2024) THE PROBLEM OF INTENSIFICATION OF ORAL ENGLISH LANGUAGE SPEECH IN ELT CLASSROOM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 158-160.
Сидорук В. та Михальчук Н.О. (2024) ПРИЧИНИ КОНФЛІКТІВ У СТУДЕНТСЬКІЙ ГРУПІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 82-85.
Тарасенко С. та Михальчук Н.О. (2024) РОЛЬ СТЕРЕОТИПІВ У ФОРМУВАННІ ЕТНІЧНОЇ САМОСВІДОМОСТІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 86-89.
Федоришин О.П. та Федоришина В. (2024) COOPERATIVE LEARNING EXERCISES IN ACTIVE LEARNING. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 138-141.
Фордзюн М.І. та Івашкевич Е.Е. (2024) MODERN ENGLISH LESSON, ITS MAIN CHARACTERISTICS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 171-173.
Фрідріх А.В. та Бігунова С.А. та Бігунов Д.О. (2024) ПОДОЛАННЯ ФОНЕТИЧНОГО БАР’ЄРУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (НА ПРИКЛАДІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКИХ БІЖЕНЦІВ). Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 116-121. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Цукор Т. та Михальчук Н.О. (2024) СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОГНІТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 90-92.
Шамсутдинова М.-С. (2024) ВПЛИВ ЦІННОСТЕЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОКУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 202-209. ISSN 2411-4553
Шамсутдинова М.С. (2024) STIMULATING MOTIVATION TO LEARN A FOREIGN LANGUAGE AMONG STUDENTS BY TAKING INTO ACCOUNT THEIR VALUE SYSTEMS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства :, 2024. с. 156-159.
Шматко І. та Михальчук Н.О. (2024) EFFECTIVE APPROACHES AND METHODS FOR TEACHING ENGLISH YOUNG LEARNERS: INTRODUCTION INTO THIS PROBLEM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 177-179.