Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики німецької і французької мов" та рік: 2014
Вгору на рівень |
Г
Гуменюк Я.О. та Джава Н.А. (2014) АВТЕНТИЧНІ ТЕКСТИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2014. с. 401-405.
К
Карамач О.Ю. та Джава Н.А. (2014) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УСНОГО НІМЕЦЬКОГО СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2014. с. 430-435.
Л
Литвинчук О.М. та Джава Н.А. (2014) НАВЧАННЯ ПИСЬМА УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА ОСНОВІ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2014. с. 460-465.
Т
Терещенко Т.В. (2014) МЕТАФОРА В БІЗНЕС-ДИСКУРСІ (МОРФОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ). Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2014 (№11): Т.2. с. 75-78. ISSN 2409-1154
Терещенко Т.В. (2014) ОСНОВНІ ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ГЕНДЕРНОЇ АСИМЕТРІЇ У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ. Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів, 2014. с. 122-124.
Ш
Шекель Н.М. та Середюк Л.А. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ В СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 161-164.
Я
Яницька О.М. (2014) АНТРОПОЦЕНТРИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЛІНГВОПРАГМАТИКИ, ЯК ВИРАЖЕННЯ НОВОГО НАПРЯМКУ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ЛІНГВІСТИКИ (НА МАТЕРІАЛІ ФРАНЦУЗЬКИХ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ). Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів, 2014. с. 136-138.
Яницька О.М. (2014) ВПЛИВ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НА ПРИКЛАДІ ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА ІТАЛІЙСЬКОЇ МОВИ). Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2014 (42). с. 330-332. ISSN 2519-2558
Яницька О.М. (2014) МОВЛЕННЄВІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ЛІНГВОПРАГМАТИЧНИХ АСПЕКТІВ ЗАГОЛОВКІВ СТАТЕЙ ФРАНЦУЗЬКОГО МЕДІЙНОГО ДИСКУРСУ (НА ПРИКЛАДІ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ). Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2014 (Вип.48). с. 328-330. ISSN 2519-2558