Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики німецької і французької мов" та рік: 2016

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: I | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ш | Я
Число елементів: 26.

I

Ianytska O. (2016) CHANGING ASPECTS OF WORK IN THE GLOBAL ERA : ARTIFICIAL BRAIN AND MULTICULTURALISM, PROGRAMME OF INTERNATIONAL FORUM IN DEPARTMENT OF LEGAL, LANGUAGE, INTERPRETING AND TRANSLATION STUDIES. University of Tieste, 2016. с. 46-49.

В

Войчук І.С. та Середюк Л.А. (2016) РОЗВИТОК ІНШОМОВНИХ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Філологічні витоки, 2016. с. 214-216.

Г

Гембік Н.М. та Палій В.П. (2016) ПРОБЛЕМА АКТУАЛІЗАЦІЇ МОВНИХ ЗАСОБІВ ФРАНЦУЗЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ. Філологічні витоки, 2016. с. 13-15.

Д

Джава Н.А. (2016) ZEHN MERKMALE GUTEN UNTERRICHTS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 207-210.

Джава Н.А. та Пивоварчук Т.О. (2016) ЗАВДАННЯ, ВПРАВИ ТА СПОСОБИ ІНТЕРАКЦІЇ ПІД ЧАС ЗАНЯТТЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 108-110.

Джава Н.А. та Шевчук О.В. (2016) ВМІННЯ ТВОРЧОГО ПИСЬМА НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 69-72.

З

Зелінська А.В. та Джава Н.А. (2016) ЧИТАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Філологічні витоки, 2016. с. 216-219.

К

Коханевич М.І. та Джава Н.А. (2016) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 48-51.

Коханевич М.І. та Джава Н.А. (2016) МЕТОД ПОВНОЇ ФІЗИЧНОЇ РЕАКЦІЇ ЯК НОВИЙ ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ЛЕКСИКИ. Філологічні витоки, 2016. с. 223-225.

Л

Лазутчик М.П. та Палій В.П. (2016) МОВНЕ ВИРАЖЕННЯ КОНЦЕПТУ «СТРАХ» НА МАТЕРІАЛІ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ, АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ). Філологічні витоки, 2016. с. 133-136.

М

Маньковська О.Я. та Джава Н.А. (2016) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Філологічні витоки, 2016. с. 225-229.

Н

Немеришина М.В. та Палій В.П. (2016) КОНЦЕПТ «ДРУЖБА» В ФРАНЦУЗЬКІЙ, АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ (НА МАТЕРІАЛІ ПАРЕМІЙ). Філологічні витоки, 2016. с. 140-143.

О

Осипчук І.Л. та Середюк Л.А. (2016) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗА МЕТОДОМ ПРОЕКТІВ НА СТАРШОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ. Філологічні витоки, 2016. с. 229-234.

П

Павлюк Б.А. та Палій В.П. (2016) ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ІНВЕКТИВ У РОЗМОВНОМУ ДИСКУРСІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. Філологічні витоки, 2016. с. 144-147.

Пивоварчук Т.О. (2016) DIDAKTISCH-METHODISCHE PRINZIPIEN DES FREMDSPRACHENUNTERRICHTS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 224-227.

Пляшко О.В. та Палій В.П. (2016) ЕВФЕМІЗМИ ЯК ЗАСІБ МАНІПУЛЮВАННЯ В МОВІ РЕКЛАМИ. Філологічні витоки, 2016. с. 147-151.

Р

Рарок Ю.Р. та Палій В.П. (2016) МОВНІ ОСОБЛИВОСТІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ У ФРАНКОМОВНИХ КРАЇНАХ: КАНАДІ, БЕЛЬГІЇ, ШВЕЙЦАРІЇ (НА ОСНОВІ ФОНЕТИЧНОЇ, ЛЕКСИЧНОЇ ТА ГРАМАТИЧНОЇ СИСТЕМ МОВИ). Філологічні витоки, 2016. с. 151-154.

С

Середюк Л.А. (2016) ПРОЕКТУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 55-60.

Т

Терещенко Т.В. (2016) КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЕЛІПТИЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ (НА МАТЕРІАЛІ ЗАГОЛОВКІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ ПРЕСИ). Актуальні проблеми філоогії та перекладознавства, 2016 (Вип.10). с. 133-136.

Ш

Шевченко О.В. (2016) КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 80-83.

Шевчук О.В. та Джава Н.А. (2016) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТВОРЧОГО ПИСЬМА ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Філологічні витоки, 2016. с. 243-246.

Шило О.О. та Терещенко Т.В. (2016) ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ КОНЦЕПТУ «CONSCIENCE». Філологічні витоки, 2016. с. 103-108.

Я

Яницька О.М. (2016) КОРПУСНИЙ АНАЛІЗ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ЛЕКСЕМ-НОМІНАНТІВ КОНЦЕПТУ ВІРА НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВ. Корпусний аналіз для визначення ключових лексем-номінантів концепту ВІРА на матеріалі англійської, української та французької мов, 2016.

Яницька О.М. (2016) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ КОНЦЕПТУ ВІРА В АНГЛІЙСЬКІЙ, УКРАЇНСЬКІЙ ТА ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВАХ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2016 (Вип.6). с. 117-121.

Яницька О.М. (2016) СЕМАНТИКО-ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПТУ ВІРА (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВ). Науковий вісник Херсонського державного університету, 2016 (Вип.4). с. 118-122.

Яницька О.М. та Голуб Т.В. (2016) ЛІНГВОКУЛЬТУРНЕ ЗНАЧЕННЯ ТА ЕТИМОЛОГІЧНА СТРУКТУРА НОМІНАТИВНИХ ПОЛІВ ФРАНЦУЗЬКОГО КОНЦЕПТУ LA FOI, БРИТАНСЬКОГО FAITH ТА УКРАЇНСЬКОГО ВІРА. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2016 (Вип.60). с. 262-265. ISSN 2519-2558

Цей список був створений у Fri Nov 22 22:21:15 2024 EET.