Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики німецької і французької мов" та рік: 2019
Вгору на рівень |
Стаття
Гапонюк О.А. та Терещенко Т.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБІВ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 85-87.
Гончарук Р.А. (2019) EXPRESSIVE SYNTAX IN DER POESIE. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 56-59.
Григорчук Д.В. та Палій В.П. (2019) ФУНКЦІОНАЛЬНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ЕПІТЕТІВ ТА ОБРАЗНИХ ВИРАЗІВ У ХУДОЖНІХ ТВОРАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ ПИСЬМЕННИЦІ ФРАНСУАЗИ САГАН. Studia Philologica, 2019 (вип.3). с. 97-101.
Лех С.З. (2019) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПРЕДИКАТІВ SUPPOSER / ПРИПУСКАТИ В ФРАНЦУЗЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 84-85.
Поліщук А.І. та Терещенко Т.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 167-170.
Посільський Д.В. та Терещенко Т.В. (2019) ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ З МОВНОЇ ОСВІТИ ЇХ ЗАГАЛЬНІ РЕФЕРЕНТНІ РІВНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 170-174.
Середюк Л.А. та Зуй Ю.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОЇ ІНТЕРАКЦІЇ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 179-180.
Сьомик І.М. та Терещенко Т.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 183-185.
Тимощук М.В. та Джава Н.А. (2019) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ ДИСКУСІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 185-187.
Христин І.В. та Палій В.П. (2019) ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ МОВНИХ ОДИНИЦЬ У КОНФЛІКТНИХ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЯХ (на матеріалі французької мови). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 17-19.