Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики німецької і французької мов" та рік: 2023
Вгору на рівень |
Tereshchenko T.V. (2023) ZUR ROLLE DER LEHRENDEN BEIM BETREUEN VON LERNENDEN: MOTIVATIONSFÖRDEUNG IM ONLINE-UNTERRICHT = ПРО РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У КОНТРОЛІ ЗА УЧНЯМИ:ПІДТРИМКА МОТИВАЦІЇ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т. 5): Вип. 60. с. 145-150. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Берда А. та Джава Н.А. (2023) SCHWIERIGKEITEN BEIM VERFASSEN FREMDSPRACHLICER TEXTE. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 276-278.
Білецька Х. та Джава Н.А. (2023) НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 280-281.
Джава Н.А. та Дем'янчук І. (2023) SCHREIBAUFGABEN UND IHRE ROLLE BEIM LERNEN DER FREMDSPRACHEN. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 298-299.
Кулакова О. та Палій В.П. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЛАТФОРМ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 72-74.
Терещенко Т.В. (2023) ВРАХУВАННЯ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ ПАМ’ЯТІ СТУДЕНТІВ ТА СКЛАДОВИХ КОМПОНЕНТІВ МОТИВАЦІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ ЦИФРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ МЕДІА. Міжкультурна комунікація у професійній підготовці майбутнього педагога ХХІ століття, 2023. с. 84-85.
Яницька О.М. (2023) БАГАТОМОВНІСТЬ ТА МІЖКУЛЬТУРНА ОСВІТА В УНІВЕРСИТЕТІ: МІСЦЕ ДЛЯ НАВЧАННЯ ТА ВЗАЄМОДІЇ. Міжкультурна комунікація у професійній підготовці майбутнього педагога ХХІ століття, 2023. с. 97-99.