Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики німецької і французької мов" та рік:
Вгору на рівень |
Danilova Yu. WAHL DER SOZIALFORMEN FÜR DEN DAF-UNTERRICHT. [Бакалаврська робота]
Demianchuk I. SCHREIBAUFGABEN UND IHRE ROLLE BEIM LERNEN DER FREMDSPRACHEN. [Бакалаврська робота]
Іваник О.О. НАЦІОНАЛЬНА ТА КУЛЬТУРНА СВОЄРІДНІСТЬ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ З ГАСТРОНОМІЧНИМ КОМПОНЕНТОМ (НА МАТЕРІАЛІ ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ). [Бакалаврська робота]
Бойчук О.Ю. ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИФРОВИХ МЕДІА НА УРОЦІ НІМЕЦЬКОЇ ТА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ" (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ). [Магістерська робота]
Валюх Є.В. ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНІ ФУНКЦІЇ ПРИСЛІВНИКІВ TRÈS, TROP ТА BEAUCOUP У ФРАНЦУЗЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ). [Магістерська робота]
Гапонюк О.А. ПІДХІД ДО ЧИТАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. [Магістерська робота]
Данілова Ю.І. ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. [Магістерська робота]
Костенюк Д.М. ВЕРБАЛІЗАЦІЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ КОНЦЕПТІВ ГРІХ ТА СОРОМ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВНИХ КАРТИНАХ. [Магістерська робота]
Кулакова О.Р. ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ ПРИ НАВЧАННІ ЛЕКСИКИ НА ПОЧАТКОВИХ РІВНЯХ. [Магістерська робота]
Мандзій В.Л. ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ СТРАТЕГІЇ МЕДІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. [Магістерська робота]
Романюк С.Р. ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПЛАТФОРМ І ДОДАТКІВ У КЛАСІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. [Магістерська робота]
Цвігун Ю.О. ФРАНЦУЗЬКІ ТА УКРАЇНСЬКІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ З КОМПОНЕНТОМ «ГОЛОВА ТА ЇЇ ЧАСТИНИ», ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ. [Магістерська робота]
Чубик І.В. ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНІ АСПЕКТИ ДИСКУРСУ ПОЛІТИЧНИХ ДІЯЧІВ (НА МАТЕРІАЛІ ФРАНЦУЗЬКОЇ, АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ). [Магістерська робота]
Шпотак О.В. ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. [Магістерська робота]
Яницька О.М. ЗІСТАВЛЕННЯ СЕМАНТИЧНОЇ СТРУКТУРИ КЛЮЧОВИХ ЛЕКСЕМ КОНЦЕПТУ ВІРА (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВ). Програма міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 2016. с. 44-47.