Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра природничих наук з методиками навчання" та рік: 2021
Вгору на рівень |
A
Andreieva O. та Hrytsai N. та Shykula R. та Kravchenko L. (2021) PROFESSIONAL CULTURE FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS IN PHYSICAL THERAPY AND ERGOTHERAPY AT HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Journal of Physical Education and Sport, 2021 (Vol.21): (5). с. 2908-2914. ISSN 2247 - 806X
M
Momot O. та Grynova M. та Mamon O. та Sribna Y. та Diachenko-Bogun M. та Hrytsai N. та Grygus I. та Smolenska O. та Ostrowska M. та Napierala M. та Hagner-Derengowska M. та Kaluzny K. та Muszkieta R. та Zukow W. (2021) COMPOSITION OF PERSONALITY EDUCATION OF FUTURE TEACHERS DURING THE CREATION OF HEALTH ENVIRONMENT AT HIGHER EDUCATION INSTITUTION. Journal of Physical Education and Sport, 2021: Vol.21(5). с. 2803-2812. ISSN 2247 - 806X
N
Nogas A. та Hutsman S. та Melnyk V.Y. та Borovets O. та Sirman O. (2021) EFFECT OF PHYSICAL THERAPY ON GENERAL PHYSICAL HEALTH OF PATIENTS WITH PULMONARY TUBERCULOSIS. Journal of Physical Education and Sport, 2021 (Vol.21). с. 2963-2969. ISSN 2247-806X
S
Shmyhol I. та Hrytsai N. та Onipko V. (2021) PROBLEMS OF OVERWEIGHT AND OBESITY AMONG STUDENTS AT GENERAL SECONDARY EDUCATIONAL INSTITUTIONS. Journal of Physical Education and Sport, 2021: Vol.21(5). с. 2901-2907. ISSN 2247 - 806X
В
Верхогляд Н.В. та Грицай Н.Б. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 82-84.
Г
Грицай Н.Б. (2021) ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 31-35.
Грицай Н.Б. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ У ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 122-125.
Грицай Н.Б. (2021) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ДО РОБОТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Українська професійна освіта, 2021 (№9-10). с. 136-143. ISSN (online) 2616-6747, ISSN (print) 2519-8254
Грицай Н.Б. (2021) ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «СТАЛИЙ РОЗВИТОК ТА РАЦІОНАЛЬНЕ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ» НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ В 11 КЛАСІ. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. с. 366-369.
Д
Демчук В.В. (2021) РОСЛИННИЙ СВІТ ЛІСІВ ПОЛІССЯ ЯК ОБ’ЄКТ БОТАНІЧНИХ ЕКСКУРСІЙ ДЛЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 9-12.
Денисюк Н.В. (2021) ОЦІНЮВАННЯ ВРАЗЛИВОСТІ ТА АДАПТАЦІЇ МІСТА РІВНЕ ДО КЛІМАТИЧНИХ ЗМІН. Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів, 2021. с. 72-74.
Денисюк Н.В. (2021) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «БІОРІЗНОМАНІТТЯ» НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ» В 10 КЛАСІ. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі, 2021. с. 126-129.
Денисюк Н.В. та Тетрека О.Є. (2021) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 6-9 КЛАСІВ АКТИВНОЇ ЖИТТЄВОЇ ПОЗИЦІЇ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОЇ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 31-32.
Денисюк Н.В. та Шумик Л.Р. (2021) ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 319-322.
Денисюк Н.В. та Ющук В.А. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 32-34.
К
Карпенко Л.В. та Грицай Н.Б. (2021) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЯК ОДИН З ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 84-86.
М
Мельник В.Й. та Березовська Т.О. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 48-50.
Мельник В.Й. та Герасимчук Р.Д. (2021) ФОРМУВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ'Я. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 50-51.
Мельник В.Й. та Луцюк О.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В ШОСТОМУ КЛАСІ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 158-161.
Мельник В.Й. та Шахієва М.П. (2021) РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 178-182.
Р
Радковська А.О. та Грицай Н.Б. (2021) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНІНГІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ’Я. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 58-60.
Т
Токарчук Д.С. та Грицай Н.Б. (2021) ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ТА ЗДІБНИМИ УЧНЯМИ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ТА ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 68-70.
Я
Якимчук О.С. та Грицай Н.Б. (2021) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 6 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ «МАЙСТЕРНЯ». Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. с. 74-78.