Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра природничих наук з методиками навчання" та рік: 2022
Вгору на рівень |
Orlova L. та Vlasenko N. та Gapon S. та Zhuk M. та Dyachenko-Bohun M. та Hrytsai N. та Grygus I. (2022) POACEAE AND FABACEAEOF MEADOWS OF POLTAVA REGION AND THEIR PROTEIN VALUE. Ecological Questions, 2022 (Vol.33): №1. с. 39-45.
Гошко А.С. та Денисюк Н.В. (2022) Статеве виховання учнів 8 класу на уроках біології та в позакласній роботі. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 109-110.
Грицай Н.Б. та Андреєва О. (2022) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Українська професійна освіта, 2022 (№11). с. 100-107. ISSN (online) 2616-6747, ISSN (print) 2519-8254
Грицай Н.Б. та Сойчук Р.Л. (2022) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРИРОДНИЧИХ ЕКСКУРСІЙ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ У ФОРМУВАННІ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНУТОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА = THE EDUCATIONAL POTENTIAL OF NATURE EXCURSIONS AND THEIR IMPORTANCE IN THE FORMATION OF A PUPIL AS A HARMONIOUSLY DEVELOPED PERSONALITY. Інноваційна педагогіка, 2022 (Т. 1): Вип. 54. с. 157-160. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Мельник В.Й. (2022) РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ 10 КЛАСУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «БІОРІЗНОМАНІТТЯ». Академічні студії. Серія "Педагогіка", 2022 (Вип.3). с. 119-126.
Сойчук Р.Л. та Грицай Н.Б. (2022) СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФЕНОМЕНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ. Pedagogical Sciences: Theory and Practice, 2022 (№3(43)). с. 123-129.