Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2001

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 13.

Горопаха Н.М. (2001) ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНЯТ З ВАЛЕОЛОГІЧНИМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ РОСЛИН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 25-27.

Горопаха Н.М. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНЯТ ІНТЕРЕСУ ДО ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 50-56.

Дичківська І.М. (2001) МОДЕЛІ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ЗАРУБІЖНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕОРІЯХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 21-23.

Дичківська І.М. (2001) АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПРИНЦИП В РОЗВИТКУ ЗАРУБІЖНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 62-64.

Дичківська І.М. (2001) ВЗАЄМОДІЯ ІНДИВІДУАЛЬНО-ОСОБИСТІСНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-РЕЛЕВАНТНОГО У ПЕДАГОГІЦІ ОБЩИННОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 139-144.

Маліновська Н.В. (2001) С.Ф.РУСОВА ПРО ОВОЛОДІННЯ СКАРБАМИ РІДНОЇ МОВИ НА ОСНОВІ ЗАСОБІВ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 23-25.

Маліновська Н.В. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ПЕРЕКАЗУВАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 59-62.

Поніманська Т.І. (2001) ЗАВДАННЯ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 15-18.

Поніманська Т.І. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 56-59.

Поніманська Т.І. (2001) ГУМАНІЗМ І ВИХОВАННЯ (ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 7-11.

Терешко Л.В. (2001) РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В ЗАГАЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ І РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 69-72.

Терешко Л.В. (2001) ПРОБЛЕМА МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 62-65.

Янцур Л.А. та Джиган Н.М. (2001) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 28-33.

Цей список був створений у Sun Dec 22 18:29:47 2024 EET.