Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2002
Вгору на рівень |
Горопаха Н.М. (2002) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДОШКІЛЬНЯТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 60-66.
Горопаха Н.М. (2002) НАСТУПНІСТЬ У ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДОШКІЛЬНЯТ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 15-20.
Дичківська І.М. (2002) РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ ПОВЕДІНКИ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 12-16.
Дичківська І.М. (2002) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 9-12.
Дичківська І.М. (2002) СИСТЕМА РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ О.ДЕКРОЛІ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 30-32.
Довганич В.М. (2002) ЗАСОБИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ С.РУСОВОЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 160-163.
Козлюк О.А. (2002) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 81-83.
Кравець Л.М. (2002) ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 157-159.
Маліновська Н.В. (2002) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 73-78.
Маліновська Н.В. (2002) ПЕРЕКАЗ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ДІАМОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 66-70.
Маліновська Н.В. (2002) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ МЕТОДІВ У НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 20-22.
Меналюк Г.Ф. (2002) РОЛЬ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ГУМАНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 130-133.
Меналюк Г.Ф. (2002) С.РУСОВА ПРО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МАТЕМАТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 79-81.
Поніманська Т.І. (2002) ДИТИНСТВО ЯК КАТЕГОРІЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 9-12.
Поніманська Т.І. (2002) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ЦІННІСНА ВЗАЄМОДІЯ ВИХОВАТЕЛЯ І ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 3-7.
Поніманська Т.І. (2002) ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 23-26.
Самсонюк Н.Ф. (2002) ПРИСЛІВ’Я ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ПОЧУТТЯ ГУМОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 12-15.
Терешко Л.В. (2002) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 78-81.
Терешко Л.В. (2002) ДО ПИТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 133-137.
Терешко Л.В. (2002) ДО ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОЇ ДИТИНИ В СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 107-111.
Терешко Л.В. (2002) АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 94-97.
Федорова Н.В. (2002) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА СТУДЕНТІВ ЯК ЧИННИКА ПІДГОТОВКИ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 93-96.
Хролець О.І. (2002) ВИХОВНИЙ І РОЗВИВАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УРОКІВ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 42-44.
Янцур Л.А. (2002) ПРОБЛЕМА ДИТЯЧОЇ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 143-145.
Янцур Л.А. (2002) РОЗВИТОК ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ В ЗОБРАЖУВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 52-56.
Янцур Л.А. (2002) ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ТВОРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 117-123.