Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2012
Вгору на рівень |
Войтович О.В. (2012) ЕМОЦІЙНА КУЛЬТУРА ВИХОВАТЕЛЯ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 17-21.
Гецко С.І. (2012) КОМПЕТЕНТНІСТЬ БАТЬКІВ ЯК УМОВА УСПІШНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБЛИВОЇ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 29-32.
Гецко С.І. (2012) СУЧАСНЕ ПОНЯТТЯ ІНТЕГРАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 20-22.
Горопаха Н.М. (2012) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4). с. 39-43.
Дичківська І.М. (2012) ПОЛІЦЕНТРИЧНА СУТНІСТЬ МОТИВАЦІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 43-48.
Карпук А.В. та Самсонюк Н.Ф. (2012) МЕДИКО-ЛОГОПЕДИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВО-РУХОВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 58.
Козлюк О.А. (2012) ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОБЛЕМИ ДИТИНСТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 74-79.
Косарєва Г.М. (2012) КЛІНІЧНІ ПРОЯВИ, ОЗНАКИ ТА СИМПТОМИ РАННЬОГО ДИТЯЧОГО АУТИЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 90-94.
Косарєва О.І. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ ПРИ ПОДОЛАННІ ЕМОЦІЙНИХ ПРОБЛЕМ У ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 94-98.
Маліновська Н.В. (2012) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 110-113.
Марчук Г.В. (2012) СОЦІАЛЬНИЙ ДОСВІД ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 117-120.
Матвійчук В.Л. та Косарєва О.І. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ МАЙБУТНЬОГО ШКОЛЯРА У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 83-85.
Мишкарьова С.В. (2012) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ У ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ У МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД 1921-1939 РР. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. с. 185-194.
Начичко Л.М. та Рябоконь В.І. (2012) РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 91-93.
Немеришина К.П. та Рябоконь В.І. (2012) КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 95-97.
Немира Т.М. та Горопаха Н.М. (2012) ГОТОВНІСТЬ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 97-99.
Нестерчук А.Ф. та Янцур Л.А. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНОЇ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 99-101.
Олійник О.М. (2012) СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 135-138.
Павлюк Т.О. (2012) ЗАСОБИ ТА МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): 47. с. 146-149.
Павлюк Т.О. (2012) ФОРМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 109-110.
Павлюк Ю.А. та Козлюк О.А. (2012) РОЗВИТОК ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК УМОВА ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 110-112.
Поніманська Т.І. (2012) ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 162-166.
Поніманська Т.І. (2012) НОРМАТИВНО-МЕТОДИЧНІ ОРІЄНТИРИ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 63-67.
Поніманська Т.І. (2012) ГУМАНІСТИЧНЕ СПРЯМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 2012 (№22): (257), ІІ. с. 156-164.
Соннік І.М. та Косарєва О.І. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЕМОЦІЙ В МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 129-130.
Тижук І.М. та Янцур Л.А. (2012) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ РОЗВ'ЯЗАННЯ ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗАВДАНЬ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 133-134.
Шадюк (Падалка) О.І. (2012) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ МОТИВІВ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 149-153.
Янцур Л.А. (2012) ХУДОЖНЯ ОСВІТА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЯК ОСНОВА КЕРІВНИЦТВА ОБРАЗОТВОРЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 224-227.