Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2021
Вгору на рівень |
D
Dychkivska І.M. та Szostak G. (2021) OSOBOWOŚĆ NAUCZYCIELA ALTERNATYWNYCH FORM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W KONTEKŚCIE INNOWACYJNEJ TRANSFORMACJI PRZEMYSŁU. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 51-64.
K
Kosarieva O. (2021) USE OF METHODS OF ADLERIAN'S PLAY THERAPY IN INTERACTION WITH CHILDREN. Challenges in global world: healing and growth, 2021. с. 84.
В
Войтович О.В. (2021) ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ВИХОВАТЕЛЯВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2021: Вип.14. с. 306-313.
Войтович О.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 10-11.
Г
Гаєвська А.В. (2021) ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ «СІНКВЕЙН» У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 16-18.
Голуб О.О. та Маліновська Н.В. (2021) НАСТУПНІСТЬ У РОБОТІ З ХУДОЖНЬОЮ КНИГОЮ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ І ПОЧАТКОВОЮ ЛАНКАМИ ОСВІТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 141-143.
Горопаха Н.М. (2021) ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПРИРОДУ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 149-150. ISSN 2411-4553
Горопаха Н.М. та Євгейчук Н. (2021) ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 22-24.
Горопаха Н.М. та Данилюк М. (2021) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО КНИГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 18-20.
Горопаха Н.М. та Дякова О. (2021) МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У САМООБСЛУГОВУВАННІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 20-21.
Горопаха Н.М. та Зух О. (2021) КОНСТРУЮВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ LEGO-DUPLO. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 24-25.
Горопаха Н.М. та Литман В. (2021) ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОЛОГІЧНОГО ТА ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 25-29.
Горопаха Н.М. та Московчик І. (2021) ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ПРАЦЕЛЮБНОСТІ ЯК БАЗОВОЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 29-30.
Горопаха Н.М. та Хомич Н. (2021) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 30-33.
Грипич З.П. та Найда Р.Г. (2021) НАСТУПНІСТЬ СТАНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 144-145.
Д
Данилюк М.А. та Найда Р.Г. (2021) НАСТУПНІСТЬ У НАВЧАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ І ПЕРШОКЛАСНИКІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 146-148.
Джеджера К.В. та Джеджера О.В. (2021) НАВЧАЛЬНА МОТИВАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРОБЛЕМА ВИМУШЕНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ. Tasks and problems of science and practice, 2021. с. 237-239.
Джеджера К.В. та Лантух Н. (2021) СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ГУМАННОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІК. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 33-35.
Джеджера К.В. та Піддубна І. (2021) ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 35-37.
Джеджера К.В. та Фесюк Я. (2021) ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ВЗАЄМИН У ГРУПІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 37-40.
Дичківська І.М. та Бринскіх Ю. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 40-42.
Дичківська І.М. та Мазур А. (2021) СПЕЦИФІКА КОРЕКЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 42-45.
Дичківська І.М. та Сакалош І. (2021) ПСИХОГІМНАСТИКА ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСПРАКСІЇ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 45-47.
Дичківська І.М. та Улюкаєва І. (2021) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КОНЦЕПЦІЇ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СОФІЇ РУСОВОЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 47-50.
К
Козлюк О.А. (2021) ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ НАВИЧОК ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ОСНОВИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ». Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 54-56.
Козлюк О.А. та Беднарчук І. (2021) ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ З ВИХОВАТЕЛЕМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 57-59.
Козлюк О.А. та Вишневська І. (2021) РОЛЬ І МІСЦЕ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР З LEGO У РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 59-61.
Козлюк О.А. та Гаврилюк О. (2021) ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 62-64.
Козлюк О.А. та Грипич З. (2021) ВЗАЄМОДІЯ ЗДО І СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 64-66.
Козлюк О.А. та Грицай Ю. (2021) МУЗИКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 66-68.
Козлюк О.А. та Косарєва О.І. (2021) ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ У КОНТЕКСТІ ТРАНСФОРМАЦІЇ СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ І ДИТИНСТВА. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 189-199. ISSN 2411-4553
Козлюк О.А. та Лозян Н. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 69-70.
Козлюк О.А. та Мощук К. (2021) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 70-72.
Кондратюк Т.О. та Маліновська Н.В. (2021) СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА ТА ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 164-165.
Косарєва Г.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВІДНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЯ ПРИ СЕМАНТИЧНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 75-77.
Косарєва Г.М. та Ворощук Н. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАЇКАННЯМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 77-79.
Косарєва Г.М. та Заморська Л. (2021) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В КОРЕКЦІЙНО-ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 79-81.
Косарєва Г.М. та Серикина С. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 81-82.
Косарєва Г.М. та Сива О. (2021) ФОРМУВАННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ З МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 83-85.
Косарєва Г.М. та Хлистік С. (2021) СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ТА ЇЇ СІМ’Ї. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 85-87.
Косарєва О. та Баранчук Д. (2021) ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЇ У ДОШКІЛЬНИКІВ З АГРЕСИВНИМИ ПРОЯВАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 87-89.
Косарєва О. та Варейчук К. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 89-90.
Косарєва О. та Мельничук С. (2021) ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ ЧУТЛИВОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 91-93.
Косарєва О. та Степанець А. (2021) ВПЛИВ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА АДАПТАЦІЮ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 94-96.
Косарєва О. та Тертична Г. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗЛАДІВ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 93-94.
Косарєва О. та Тимошок Б. (2021) ВИЯВЛЕННЯ РІВНІВ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 96-98.
Крючкова І.Ю. та Маліновська Н.В. (2021) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ У ВЕКТОРІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 150-152.
Л
Лічна С.А. та Маліновська Н.В. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДИХАЛЬНОЇ ГІМНАСТИКИ В ОЗДОРОВЧІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 154-155.
М
Маліновська Н. та Музичук Т. (2021) МНЕМОТЕХНІКА В ОСВІТНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 109-111.
Маліновська Н.В. та Голуб О. (2021) МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОСТОРІ СУЧАСНОЇ ДИТЯЧОЇ КНИГИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 101-102.
Маліновська Н.В. та Кондратюк Т. (2021) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИКИ В РІЗНИХ ВИДАХ МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 102-104.
Маліновська Н.В. та Крючкова І. (2021) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 104-106.
Маліновська Н.В. та Лічна С. (2021) ОЗДОРОВЛЮВАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИХАЛЬНИХ ВПРАВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 106-108.
Маліновська Н.В. та Макарець А. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 108-109.
Маліновська Н.В. та Мурдза Х. (2021) УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КАЗКА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 111-113.
Мартинюк Г.В. (2021) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ЗОБРАЖУВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 115-117.
Марчук Г.В. (2021) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 324-330. ISSN 2411-4553
Музичук Т.В. та Маліновська Н.В. (2021) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МНЕМОТЕХНІКИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 155-157.
Н
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 29-54.
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМ З ПТСР ЗАСОБАМИ ПІСКОВОЇ ТЕРАПІЇ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 53). с. 213-216.
П
Павлюк Т.О. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 120-121.
Павлюк Т.О. та Кутянська С. (2021) ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ФОРМУ І ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 121-123.
Павлюк Т.О. та Мельничук Д. (2021) МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 124-126.
Павлюк Т.О. та Музичук Ю. (2021) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ КОМПЛЕКСУ «ЖИВИЙ ЗВУК». Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 126-128.
Павлюк Т.О. та Петришина Н. (2021) НЕБИЛИЦІ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЕЛЕМЕНТІВ МАТЕМАТИКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 128-129.
Павлюк Т.О. та Сидорчук О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР З ЦІКАВИМ МАТЕМАТИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 129-131.
Павлюк Т.О. та Тишкун В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ У РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 131-132.
Павлюк Т.О. та Чучман І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПРО МНОЖИНУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 132-134.
Павлюк Т.О. та Швед В. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ МАЛИХ ФОЛЬКЛОРНИХ ЖАНРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 134-136.
Павлюк Т.О. та Штокало О. (2021) РОЛЬ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ У ВИХОВАННІ ДРУЖНІХ ВІДНОСИН МІЖ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 137-139.
Павлюк Т.О. та Ярмолюк Л. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 139-140.
Р
Руденко Н.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ГОМОНЕГАТИВІЗМУ З АГРЕСИВНІСТЮ ТА ЦІННІСНИМИ ОРІЄНТАЦІЯМИ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 180-185. ISSN 2518-7503
Руденко Н.М. (2021) ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки, 2021. с. 416-420.
Руденко Н.М. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток, 2021. с. 131-138.
Руденко Н.М. (2021) Логоритміка з методикою викладання. Практикум для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта» з додатковою спеціальністю «Спеціальна освіта. Логопедія» (3 р.н.). [Навчальні матеріали]
Руденко Н.М. та Баландюк М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 142-144.
Руденко Н.М. та Баландюк М.В. (2021) ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 59). с. 197-201.
Руденко Н.М. та Винар М. (2021) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ ІІІ РІВНЯ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛЕПБУК. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 145-146.
Руденко Н.М. та Заїка Д. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОЛІМОРФНОЮ ДИСЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 146-148.
Руденко Н.М. та Крутяк І. (2021) КОРЕКЦІЯ ЗВУКОВИМОВИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 148-150.
Руденко Н.М. та Мурдза Х. (2021) ВИКОРИСТАННЯ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 150-152.
Руденко Н.М. та Скляревська Т. (2021) ВІДНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ПРИ ДИТЯЧІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 153-155.
Руденко Н.М. та Шевцова Л. (2021) РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ТВОРЧИХ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ВИХОВАННЯ ЛЮДЯНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 155-157.
Руденко Н.М. та Шевцова Л.М. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ЛЮДЯНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 77). с. 114-116.
С
Солоненко А.О. та Степанова О.І. (2021) РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 157-159.
Сторож О.В. та Попик М. (2021) РОЗВИТОК УЯВИ ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ТВОРЧОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 157-158.
Т
Тишинська Я.М. та Юрчук О.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СПОРТИВНОГО ТАНЦЮ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 117-119.
Трачук М. (2021) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛОГОПЕДА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 158-160.
Ф
Федорова Н.В. (2021) ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЯК ВИМОГА СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 163-165.
Федорова Н.В. та Щавінська-Тихомирова М. (2021) ІГРИ З КОЛЬОРОМ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 165-167.
Ш
Шадюк (Падалка) О.І. (2021) ГОТОВНІСТЬ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 279-286. ISSN 2411-4553
Шадюк (Падалка) О.І. та Коськовецька М. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛЮБОВІ ДО БАТЬКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 172-173.
Шадюк (Падалка) О.І. та Солодуха О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛЮБОВІ ДО МАЛОЇ БАТЬКІВЩИНИ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 174-176.
Шостак О.О. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ ІВАНА ФРАНКА НА ЧИТАННЯ ДІТЕЙ У КОНТЕКСТІ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Science, innovations and education: problems and prospects, 2021. с. 586-590.
Шостак О.О. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Results of modern scientific research and development, 2021. с. 301-305.
Шостак О.О. (2021) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Мова і засоби масової комунікації на сучасному історичному етапі, 2021. с. 54-56.
Шостак О.О. (2021) РИТОРИКА В СИСТЕМІ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ′ЯЗКІВ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2021 (Вип.41): Т. 3. с. 293-297. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Шостак О.О. та Вахнюк І. (2021) КОРЕКЦІЯ ЗНМ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 176-178.
Шостак О.О. та Солоненко А. (2021) СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 178-180.
Шостак О.О. та Хондока К. (2021) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 181-183.
Шостак О.О. та Хондока К.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНО ПРАВИЛЬНОГО МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Modern directions of scientific research development, 2021. с. 275-278.
Ю
Юрчук О. (2021) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗДО. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 298-305. ISSN 2411-4553
Юрчук О. та Тишинська Я. (2021) РІВЕНЬ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 183-186.
Юрчук О.І. (2021) ЗАСТОСУВАННЯ ДЕЛЬФІНОТЕРАПІЇ ЯК ЗАСОБУ КОРЕКЦІЇ ОСІБ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 114-116.
Юрчук О.І. (2021) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В ЗДО ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА». Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 212-222. ISSN 2411-4553
Я
Янцур Л.А. та Іваненко А. (2021) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З АПЛІКАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 186-188.
Янцур Л.А. та Столярчук О. (2021) ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК У ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ В РІЗНИХ ВИДАХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 188-190.