Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2012
Вгору на рівень |
Б
Бордюк В.М. (2012) ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МОТИВАЦІЙНОГО ТРЕНІНГУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 111-115.
Боровець О.В. (2012) ЕМПАТІЙНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 10-13.
Бричок Б.П. (2012) АНТРОПОЛОГІЧНА КРИЗА У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 13-16.
Бричок С.Б. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ СОФІЇ РУСОВОЇ У ПУБЛІКАЦІЯХ ЖУРНАЛАХ "СВІТЛО" (1910-1914 рр.). Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 16-19.
В
Веремчук А.П. (2012) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ІНТЕГРАТИВНО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 25-27.
Д
Джас М.І. та Колупаєва Т.Є. (2012) ГЕНЕЗИС ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФЕСІЇ В ЗАРУБІЖНІЙ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 39-41.
Дмитрук Р.М. та Веремчук А.П. (2012) ФУНКЦІЇ СТУДЕНТА І ВИКЛАДАЧА ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 42-44.
К
Кмитюк О.В. та Гудовсек О.А. (2012) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 61-62.
Колупаєва Т.Є. (2012) СИНЕРГЕТИЧНО-СИСТЕМНИЙ ПІДХІД У ВЗАЄМОДІЇ ВНЗ - ЗНЗ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 4-6.
О
Ониськевич Т.В. та Шевців З.М. (2012) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 155-157.
П
Перець О.М. (2012) ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 91-94.
Пітик С.М. та Бричок С.Б. (2012) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ, ЯК ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ПРАКТИКИ 20-30 РР. ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 117-118.
С
Солтис О.Д. та Давнюк С.В. (2012) МЕТОДИКА ОПРАЦЮВАННЯ РЕЧЕННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ: АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 127-128.
У
Усач Л.В. (2012) ЕТНОПЕДАГОГІЧНА ОСНОВА НАЦІОНАЛЬНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 100-105.
Х
Хоровець Ю.С. та Боровець О.В. (2012) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 146-147.
Ш
Шевців З.М. (2012) ПЕДАГОГІЧНА КОРЕКЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 116-117.
Я
Яковишина Т.В. (2012) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 119-121.