Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2013
Вгору на рівень |
Іскра Л.В. (2013) ІДЕЇ ВИХОВАННЯ В ДУСІ МИРУ У СУЧАСНІЙ ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 44-45.
Баньковська М.М. та Гудовсек О.А. (2013) ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 12-14.
Боровець О.В. (2013) ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 17-19.
Бричок Б.П. (2013) МАЙБУТНІЙ ВЧИТЕЛЬ ФОРМУЄТЬСЯ ЩЕ ЗА ШКІЛЬНОЮ ПАРТОЮ. Професійний ррозвиток педагога, 2013. с. 20-22.
Бричок С.Б. (2013) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 43-46.
Бричок С.Б. (2013) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 22-25.
Вальчук І.А. та Гудовсек О.А. (2013) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЦІ США. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 29-31.
Ващук І.А. та Шевців З.М. (2013) НАЦІОНАЛЬНА СВІДОМІСТЬ ТА САМОСВІДОМІСТЬ – НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 105-106.
Веремчук А.П. (2013) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ І СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ЙОГО ОСОБИСТОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 25-28.
Гамза Т.С. та Шевців З.М. (2013) ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 106-107.
Гольонко І.В. та Яковишина Т.В. (2013) СКОВОРОДА ПРО ВИХОВАННЯ І РОЗВИТОК РОЗУМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 57-58.
Губеня Г.М. та Шевців З.М. (2013) ВИДАТНІ ПЕДАГОГИ ПРО ЗНАЧЕННЯ ГРИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 63-64.
Гудовсек О.А. (2013) АРТПЕДАГОГІКА - НОВИЙ НАПРЯМ В СИСТЕМІ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 32-34.
Гудовсек О.А. (2013) МІСЦЕ І РОЛЬ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 64-66.
Захарчук З.О. (2013) ХОРОВА ДЕКЛАМАЦІЯ ЯК ЗАСІБ УСВІДОМЛЕННЯ ФАКТИЧНОГО ТА ОБРАЗНОГО ЗМІСТУ ВІРША, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 39-44.
Кир’янова М.Я. та Колупаєва Т.Є. (2013) РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У СТАНОВЛЕННІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 91-93.
Колупаєва Т.Є. (2013) СТАНДАРТИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ВИМІРІ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 8-11.
Коробейко Ю.М. та Гудовсек О.А. (2013) РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В I ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 76-78.
Михальчук І.І. та Боровець О.В. (2013) ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ОЦІНКИ РІВНЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 122-123.
Мороз С.В. та Боровець О.В. (2013) САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 125-126.
Міщеня О.М. (2013) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Порфесійний розвиток педагога, 2013. с. 53-56.
Навозняк Л.Л. (2013) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 182-185.
Окіс Ю.В. та Шевців З.М. (2013) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 143-145.
Сойчук Р.Л. (2013) ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГОРДОСТІ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ В СУЧАСНОМУ КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 150-154. ISSN 2415-802X
Сойчук Р.Л. (2013) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГОРДОСТІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Вісник Запорізького національного університету, 2013 (№ 3): (21). с. 102-108.
Токар Ю.О. та Шевців З.М. (2013) ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 179-181.
Усач Л.В. (2013) ВЗАЄМОДІЯ ПЕДАГОГА ТА СІМ’Ї ПРИ ФОРМУВАННІ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 138-142.
Шевців З.М. (2013) ПРАКТИКА ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 66-68.
Яковишина Т.В. (2013) ІННОВАЦІЙНА ПЕРЕБУДОВА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У РОБОТІ КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 72-74.