Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 49.

Chan Xu та Tretiak O. (2024) TEACHING CONDITIONS FOR THE FORMATION OF PROFESSIONAL POSITIONING OF FUTURE TEACHERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 6-8.

Xinzi Wang та Hudovsek O.A. (2024) REGULATORY AND LEGAL SUPPORT FOR INCLUSIVE EDUCATION IN THE COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 3-6.

Yicheng Zhou та Veremchuk A. (2024) EDUCATION AND UPBRINGING IN THE INFORMATION SOCIETY: THE PROFESSIONAL GROWTH OF UNIVERSITY TEACHERS IN THE CONTEXT OF HIGHER EDUCATION MODERNIZATION. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 9-10.

Євтушенко О. та Третяк О.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 37-40.

Євтушенко О.М. та Третяк О.М. (2024) СУТНІСТЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 30-33.

Акімов В. та Сойчук Р.Л. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА В УМОВАХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 11-13.

Акімов В.Ю. та Сойчук Р.Л. (2024) РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЯК ЗАСОБУ ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЛЯ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 8-11.

Боровець О. та Їжун Ма (2024) РОЛЬ ВИКЛАДАЧА ЗВО В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 17-20.

Боровець О.В. (2024) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ: СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ЕМОЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА В КЛАСІ НУШ. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології, 2024. с. 150-153.

Боровець О.В. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 15-18.

Боровець О.В. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 15-18.

Босак О. та Синьчук О. (2024) СУТНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 21-24.

Ваколюк А.М. та Бричок С.Б. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІГРОВИХ ТА АНІМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 45-55. ISSN 2411-4553

Ван Їньцзи та Боровець О.В. (2024) ВИЩА ОСВІТА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 18-20.

Васьків О. та Колупаєва А. (2024) ВПЛИВ ЗАНЯТЬ З ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 39-42.

Вертелецька Д. та Козлюк О.А. (2024) ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ІСТОРІЄЮ І КУЛЬТУРНИМИ ПАМ’ЯТКАМИ УКРАЇНИ ЯК НАПРЯМ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 42-45.

Вирич М. та Синьчук О.М. (2024) ПРАКТИКА ЗБЕРЕЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 24-27.

Воронко Д.А. та Гудовсек О.А. (2024) ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ: НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 27-29.

Герасимчук І. та Синьчук О.М. (2024) СУТНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧНІВ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 34-37.

Кайвень Лоу та Сойчук Р.Л. (2024) ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ПОЗИЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 58-60.

Колодич С.І. та Яковишина Т.В. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЕЙДЕТИКИ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 83-85.

Колодич С.І. та Яковишина Т.В. (2024) МЕТОДИ РОЗВИТКУ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 39-43.

Костолович Т.В. та Мокич І. (2024) ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 49-51.

Левечко І.Д. та Павлюк Т.О. (2024) ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСЛАЛІЄЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 43-44.

Леус І.В. та Яковишина Т.В. (2024) ПРОБЛЕМА СПІЛКУВАННЯ ТА ВЗАЄМОВІДНОСИН З ОДНОЛІТКАМИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 49-52.

Лоу Кайвень та Сойчук Р.Л. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 52-55.

Ма Їжун та Боровець О.В. (2024) СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 55-58.

Мазепа Н. та Лук’яник Л.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 61-63.

Мартинюк В. та Третяк О.М. (2024) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 67-73.

Мелещук А. та Веремчук А.П. (2024) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В УЧНІВ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 73-76.

Можейко А. та Яковишина Т.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СФОРМОВАНОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 83-86.

Мікуліч В. та Лук’яник Л.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У СТРУКТУРІ УРОКІВ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Професійний розвиток педагога, 2024. с. 80-83.

Павлюк К та Третяк О.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 92-95.

Поліщук І. та Бричок С.Б. (2024) АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАУКОВОЇ ШКОЛИ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 153-162. ISSN 2411-4553

Синьчук О.М. та Мартинюк М.І. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 77-83.

Сойчук Р.Л. (2024) АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноваційна педагогіка, 2024: Вип. 73. с. 262-266. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Сойчук Р.Л. (2024) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЯК ПІДҐРУНТЯ КОНСОЛІДАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 94-97.

Сорочинська Т.А. та Синьчук О.М. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2024: Вип.214. с. 316-319. ISSN 2415-7988

Сорочинська Т.А. та Третяк О.М. та Синьчук О.М. (2024) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939–1957): РЕФЛЕКСІЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 161-167. ISSN 2411-4553

Третяк О.М. та Павлюк К. (2024) СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології, 2024. с. 169-174.

Третяк О.М. та Сюй Чан (2024) СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 111-115.

Чугай О.Л. та Яковишина Т.В. (2024) LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 121-123.

Яковишина Т.В. (2024) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОБ’ЄКТИВНА ПРОФЕСІЙНА НЕОБХІДНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 51-53.

Яковишина Т.В. (2024) ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ СОЛІДАРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Перспективи та інновації науки, 2024 (№9(43)). с. 477-486.

Яковишина Т.В. (2024) ЛЯЛЬКОТЕРАПІЯ ЯК НАПРЯМ АРТПЕДАГОГІКИ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Наукові інновації та передові технології, 2024 (№2(30)). с. 1459-1469.

Яковишина Т.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ КРЕАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові інновації та передові технології, 2024 (№4(32)). с. 1221-1232.

Яковишина Т.В. (2024) ІНФОРМАЦІЙНІ ВПЛИВИ НА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник науки та освіти, 2024 (№7(25)). с. 1166-1178. ISSN 2786-6165

Яковишина Т.В. (2024) МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 127-132.

Яремович М.А. та Сойчук Р.Л. (2024) РОЛЬ МЕДІАГРАМОТНОСТІ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 133-135.

Цей список був створений у Sun Dec 22 16:04:44 2024 EET.