Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра романо-германської філології" та рік: 2003
Вгору на рівень |
З
Зубілевич М.І. (2003) ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ЖИТТЄВОЇ ПОЗИЦІЇ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА (НА ПРИКЛАДІ СКАУТІВ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 20-22.
М
Михальчук Н.О. (2003) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ В МЕЖАХ МІКРОГРУП НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 53-56.
Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. (2003) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 174-175.
С
Середюк Л.А. (2003) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ, ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ НОВИХ ВИХОВУЮЧИХ СИТУАЦІЙ У САМОВИРАЖЕННІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 51-55.
Т
Тарасюк Н.Ю. (2003) АФІКСАЦІЯ ЯК СПОСІБ ПРИКМЕТНИКОВОГО СЛОВОТВОРЕННЯ У ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВІ. Слов'янський вісник, 2003: Вип. 4. с. 43-46.