Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра романо-германської філології" та рік: 2015
Вгору на рівень |
Аладько Д.О. (2015) ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЗИ А. КРІСТІ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 196-199.
Гончарук Р.А. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ КОНЦЕПТУ «ЩАСТЯ» НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ (на матеріалі поезій Г. Гейне в перекладі Л. Українки). Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 164-166. ISSN 2519-2558
Джава Н.А. (2015) GRUPPENLESEN MIT VIER STRATEGIEN – REZIPROKES LERNEN UND LEHREN. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 151-154.
Калініченко М.М. (2015) МІЖКУЛЬТУРНІ КОМУНІКАЦІЇ У ДИСКУРСІ ПІВНІЧНОАМЕРИКАНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 177-179.
Місечко А.Ю. та Чеберяк А.М. (2015) ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ЕСПРЕСІЇ У ПОЛІТИЧНИХ ПРОМОВАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 77-79.
Середюк Л.А. (2015) ПРО ПІДГОТОВКУ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 18-21.
Степанюк Ю.О. та Константінова О.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕЛІПТИЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ У РОМАНІ ДЖ. К. РОУЛІНГ «ГАРРІ ПОТТЕР І НАПІВКРОВНИЙ ПРИНЦ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 112-113.