Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра романо-германської філології" та рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Розділ Книги | Стаття
Число елементів: 27.

Розділ Книги

Аладько Д.О. (2020) МЕНТАЛЬНО-ЕМОЦІЙНА І ПОВЕДІНКОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛЮДИНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ НОМІНАЦІЙ ПОСУДУ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 28-39.

Деменчук О.В. (2020) МОДЕЛІ СЕМАНТИЧНОЇ ДЕРИВАЦІЇ ЛЕКСИКИ ДЕВІАНТНИХ МЕНТАЛЬНИХ СТАНІВ (на матеріалі української, польської та англійської мов). In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 40-54.

Калініченко М.М. (2020) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ОБРАЗ ЛЮДИНИ В ЛІТЕРАТУРІ ПІВНІЧНОАМЕРИКАНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 126-132.

Кучма Т.В. (2020) ВЕРБАЛЬНІ АСОЦІАЦІЇ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ПРОСТОРУ ЛЮДИНИ (на матеріалі української, польської та німецької мов). In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 55-62.

Кінащук А.В. (2020) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ КАТЕГОРІЙ РАЦІОНАЛЬНОСТІ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНОСТІ: ВІД ПОРІВНЯЛЬНО-ІСТОРИЧНОЇ ДО СИНЕРГЕТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 6-18.

Орел І.І. (2020) ВІДОБРАЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНО-МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ В СЕМАНТИЦІ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ З ФОЛЬКЛОРНИМ КОМПОНЕНТОМ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 80-91.

Павлова О.И. (2020) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ АНГЛИЙСКОГО ТЕРМИНОПОЛЯ «МЕНТАЛЬНОЕ ЗДОРОВЬЕ ЧЕЛОВЕКА». In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 92-101.

Павловська Л.О. (2020) АРХЕТИПНІ МІФОЛОГІЧНІ ОБРАЗИ В СЕМАНТИЦІ ВЕРБАЛЬНИХ ФОРМУЛ ПОБАЖАНЬ У РІЗНОСТРУКТУРНИХ МОВАХ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 70-79.

Чеберяк А.М. (2020) МОВНИЙ ПОРТРЕТ Д. ТРАМПА У ЛІНГВО-КОГНІТИВНОМУ ТА КОМУНІКАТИВНОМУ АСПЕКТАХ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 113-125.

Стаття

Demenchuk O. та Demenchuk D. (2020) LEXICAL SEMANTIC DERIVATION MODELS: LINGUISTIC AND PSYCHOLINGUISTIC ASPECTS. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 44-47.

Аладько Д.О. та Аладько О.Д. (2020) ОПОЗИЦІЯ «ПОВНИЙ – ПОРОЖНІЙ» В СЕМАНТИЦІ НАЗВ ПОСУДУ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 54-57.

Калініченко М.М. (2020) ЛІТЕРАТУРНА КРИТИКА ЕДГАРА АЛЛАНА ПО В ДИСКУРСІ ПОПУЛЯРНОЇ ЛІТЕРАТУРИ США 1800-Х РОКІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 62-72.

Калініченко М.М. та Романова Д.О. (2020) ТВОРЧІСТЬ ВАШИНГТОНА ІРВІНГА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПОПУЛЯРНОЇ КУЛЬТУРИ США 1800-Х РОКІВ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 95-98.

Калініченко М.М. та Хомутовська І.С. (2020) ДОСВІД ПІВНІЧНОАМЕРИКАНСЬКИХ СУДОВИХ ЕКСПЕРТІВ ЩОДО ДОСЛІДЖЕНЬ ПЕРСОНАЖІВ ЯК ОБ'ЄКТІВ АВТОРСЬКОГО ПРАВА. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 20-23.

Кирилюк Ю.О. та Калініченко М.М. (2020) ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ДЖОНА НІЛА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РОМАНТИЗМУ США. Studia Philologica, 2020 (Вип.4). с. 164-171.

Константінова О.В. (2020) ПЕРЕКЛАД УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЙ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ В ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 117-119.

Кучма Т.В. (2020) МІТІГАЦІЯ ЯК КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 85-88.

Кінащук А.В. (2020) КОНЦЕПТУАЛЬНІ МЕТАФОРИ СЕМАНТИКИ ІРРАЦІОНАЛЬНОЇ ЛЕКСИКИ ЯК ОДИН З АСПЕКТІВ КОГНІТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ (НА МАТЕРІАЛІ УКРАЇНСЬКОЇ, АНГЛІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВ). Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 60-63.

Орел І.І. (2020) ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «СТЕРЕОТИП» У ЕТНОПСИХОЛОГІЇ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 29-34.

Павлова О.И. (2020) ФРАЗЕОЛОГИЗМЫ С МУЗЫКАЛЬНЫМ КОМПОНЕНТОМ В СОВРЕМЕННОМ АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 67-71.

Павловська Л.О. (2020) ЛОГІКО-СЕМІОТИЧНІ ОПОЗИЦІЇ В СЕМАНТИЦІ ПОБАЖАНЬ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 57-60.

Станіславчук Н. (2020) Етична готовність як домінуюча ознака етичної компетентності студентів. Фундаментальні та прикладні наукові дослідження: актуальні питання, досягнення та інновації, 2020. с. 100-103.

Станіславчук Н.І. (2020) ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ. Актуальні питання науки, 2020. с. 151-154.

Станіславчук Н.І. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 89-91.

Станіславчук Н.І. (2020) КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Pedagogy: Theory, Science and Practice, 2020. с. 70-87.

Тарасюк Н.Ю. (2020) СИНТАГМАТИКО-ПАРАДИГМАТИЧНИЙ КОНТЕКСТ ВИОКРЕМЛЕННЯ СЛОВОТВОРЧОЇ ПАРАДИГМИ МОВИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 72-75.

Ярощук А.Ю. та Константінова О.В. (2020) СЕМАНТИЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ПЕРЕКЛАД ЕПІТЕТІВ У КАЗЦІ О.ВАЙЛЬДА «THE HAPPY PRINCE». Studia Philologica, 2020. с. 159-163.

Цей список був створений у Tue Nov 5 03:58:25 2024 EET.