Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра стилістики та культури української мови" та рік: 2021
Вгору на рівень |
Стаття
Антончук О.М. (2021) РОЛЬ СЛОВНИКІВ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021. с. 110-117.
Антончук О.М. (2021) ЗІ ЩИРИМИ СЛОВАМИ ПОДЯКИ НАСТАВНИКУ І НАУКОВОМУ КЕРІВНИКОВІ ХОМ'ЯКУ І.М. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021. с. 62.
Златів Л.М. (2021) ПРОБЛЕМА ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021.
Мушировська Н. (2021) УКРАЇНОЗНАВЧІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «КУЛЬТУРОЛОГІЯ». Нова педагогічна думка, 2021 (№4). с. 91-98. ISSN 2520-6427
Шульжук Н.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИЧНОЇ СТРУКТУРИ РЕЧЕННЯ У ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 95-100.
Шульжук Н.В. (2021) ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНІ ПАРАМЕТРИ МОВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2021 (Вип.35): Т. 8. с. 205-210.
Шульжук Н.В. (2021) СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ПОЛІПРЕДИКАТИВНИХ КОНСТРУКЦІЙ У НАУКОВОМУ ДОРОБКУ АКАДЕМІКА К. ШУЛЬЖУКА. Нова педагогічна думка, 2021 (№1): 105. с. 80-83. ISSN 2520-6427
Шульжук Н.В. (2021) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021. с. 252-262.
Шульжук Н.В. (2021) ПРАГМАЛІНГВІСТИКА У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФІЛОЛОГА. Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки, 2021. с. 303-309. ISSN 2709-6750