Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури" та рік: 2002

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | В | С
Число елементів: 8.

Б

Безкоровайна О.В. (2002) ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В ДУСІ ТОЛЕРАНТНОСТІ: ІННОВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 28-31.

Бєлова С.А. (2002) ГУМАНІСТИЧНА СУТНІСТЬ НІМЕЦЬКОЇ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ ПОЧАТКУ ХХ СТОРІЧЧЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 145-149.

Бєлова С.А. (2002) БРЕМЕНСЬКА НАУКОВА ШКОЛА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 96-100.

Бєлова С.А. (2002) ПРОБЛЕМИ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ НІМЕЦЬКОЇ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ ПОЧАТКУ ХХ СТ. (“ПЕДАГОГІКА ОСОБИСТОСТІ”). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 35-39.

Бєлова С.А. (2002) КОНЦЕПЦІЯ ВЧИТЕЛЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ ПРЕДСТАВНИКІВ БРЕМЕНСЬКОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 89-91.

В

Войцешук Л.А. (2002) ТЕОРІЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У СКЛАДНИХ СИТУАЦІЯХ СПІЛКУВАННЯ З ТОЧКИ ЗОРУ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 177-181.

Войцешук Л.А. та Мандрик Н.В. (2002) ТЕКСТ ЯК ОБ’ЄКТ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 97-104.

С

Сербіна Т.Г. (2002) МОВНІ ЗМІНИ В ЛЕКСИЦІ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ НОВІТНЬОГО ПЕРІОДУ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ СУЧАСНИХ ГАЗЕТ). Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 62-66.

Цей список був створений у Wed Apr 24 04:09:28 2024 EEST.