Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури" та рік: 2018
Вгору на рівень |
Безкоровайна О.В. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інтернаука, 2018 (1 (41)). с. 17-20.
Бєлова С.А. (2018) ТРУДОВІ ШКОЛИ НІМЕЧЧИНИ ЯК ОСНОВА ЄВРОПЕЙСЬКОГО РЕФОРМАТОРСЬКОГО РУХУ К. ХІХ-ПОЧ. ХХ СТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 31-39.
Нестерук С.М. (2018) СТРАТЕГІЯ ОПОВІДІ В РОМАНІ ДЕНА БРАУНА "ДЖЕРЕЛО". Держава та регіони, 2018 (№2(53)). с. 15-22.
Петрівський Я.Б. та Безкоровайна О.В. (2018) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (на прикладі спільного проекту Британської Ради в Україні та Міністерства освіти і науки України «Шкільний учитель нового покоління»). Нова педагогічна думка, 2018 (4(96)). с. 96-99. ISSN 2520-6427
Самборская И.Н. (2018) ОНТОЛОГИЧЕСКАЯ ПРИРОДА ВНУТРЕННЕЙ ФОРМЫ И ЕЕ РОЛЬ В ФОРМИРОВАНИИ СЕМАНТИКИ ПРОИЗВОДНОГО СЛОВА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 69-76.
Сергійчук С.О. та Безкоровайна О.В. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 159-160.
Федюра М.Ю. та Вовчук Н.І. (2018) ФУНКЦІЇ НЕОЛЕКСЕМ В ХУДОЖНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (на матеріалі поезії Р.Рождественського та А.Вознесенського). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 40-45.