Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра музикознавства, фольклору та музичної освіти" та рік: 2002
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Гумінська О.О. (2002) РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МУЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 177-181.
Гумінська О.О. (2002) ХУДОЖНІ МЕТОДИ РОЗКРИТТЯ ТЕМАТИКИ ПОЗАКЛАСНОГО ЗАХОДУ З МУЗИКИ. Зміст і форми організації позакласної музичної діяльності школярів, 2002. с. 6-10.
Гумінська О.О. (2002) ЗДРАСТУЙ, МУЗИКО!(МУЗИЧНЕ ВІТАННЯ НА УРОКАХ МУЗИКИ). Мистецтво та освіта, 2002: №3(25). с. 6.
Гумінська О.О. (2002) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ МУЗИКИ В ШКОЛІ. Мистецтво та освіта, 2002 (№1). с. 3-4.
Крусь О.П. (2002) НАРОДНОПІСЕННА ТВОРЧІСТЬ ВОЛИНСЬКОГО КРАЮ: ТРАДИЦІЇ, ІСТОРІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 185-188.
Михайлова О.Г. (2002) “МЕЛОДІЯ”: СЛОВО І ОБРАЗ В ЕСТЕТИЦІ ВАЛЕНТИНА СИЛЬВЕСТРОВА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2002 (Вип.7). с. 93-102.
Столярчук Б.Й. (2002) “ТРОЇСТА МУЗИКА” І ЇЇ РОЛЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ МУЗИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 175-179.
Столярчук Б.Й. та Терлецький М.М. (2002) ТЕМБРОВО-ДИНАМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНТРАБАСУ У РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ДУХОВНОЇ МУЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 122-129.