Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії та методик професійної освіти" та рік: 2001
Вгору на рівень |
Кирильчук Ю.В. (2001) ВПРАВИ НА ЗАНЯТТЯХ З АВТОСПРАВИ ЯК ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 82-85.
Літковець О.Д. (2001) ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧОК НА УРОКАХ “ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 63-66.
Сингаївський Д.В. (2001) ВИКОРИСТАННЯ ВІДОМИХ КОНСТРУКЦІЙ «ВІЧНИХ» ДВИГУНІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ НАУК І ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 130-135.
Шутяк В.Г. та Шутяк О.Ф. (2001) ПРО ГРАФІЧНУ ПІДГОТОВКУ УЧНІВ ІІ КЛАСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 58-62.
Янцур М.С. (2001) ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 39-44.
Янцур М.С. (2001) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ У МІЖШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОМУ КОМБІНАТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 109-115.
Янцур М.С. та Войтко А.І. (2001) ПIДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ АКТИВІЗАЦІЇ УЧНIВСЬКОЇ МОЛОДI. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 53-61.
Янцур М.С. та Дем'яненко І.О. (2001) СТАН ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ ІХ ТА ХІ КЛАСІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 10-18.