Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії та методик професійної освіти" та рік: 2002

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 14.

Стаття

Войтко А.І. (2002) ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ПІДЛІТКІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 20-23.

Канцемал П.П. (2002) ДО ПИТАННЯ ПРО НАВЧАННЯ УЧНІВ ОЗДОБЛЕННЮ ВИРОБІВ ЗАСОБАМИ ГРАВІРУВАННЯ В ГУРТКОВІЙ РОБОТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 74-76.

Кирильчук Ю.В. (2002) ЗМІСТ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002. с. 63-67.

Кирильчук Ю.В. (2002) ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ КРЕСЛЯРСЬКО – ГРАФІЧНИХ НАВИЧОК НА ЗАНЯТТЯХ З ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 41-43.

Козяр М.М. та Дєєв С.С. та Янцур М.С. (2002) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ГРАФІЧНУ ПІДГОТОВКУ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 53-58.

Сингаївський Д.В. (2002) УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО КЕРІВНИЦТВА ТЕХНІЧНОЮ ТВОРЧІСТЮ УЧНІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 62-65.

Сингаївський Д.В. (2002) ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ – ВАЖЛИВИЙ ЕТАП ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ТВОРЧОЇ ПРАЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 160-164.

Хоронжевський О.М. (2002) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 43-46.

Шутяк В.Г. (2002) МЕТОД ПРОЕКТІВ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 10-14.

Шутяк В.Г. (2002) РОБОТА З ПЛАСТМАСАМИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 38-41.

Янцур М.С. (2002) РОЛЬ І ЗМІСТ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 123-131.

Янцур М.С. (2002) ВИЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІЙ ФАХІВЦІВ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 153-157.

Янцур М.С. (2002) РОЛЬ І ЗМІСТ КУРСУ “ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ ШКОЛЯРІВ” У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 85-89.

Янцур М.С. (2002) НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА СПЕЦІАЛІСТІВ З ПРОФЕСIЙНОЇ ОРIЄНТАЦIЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ І НЕЗАЙНЯТОГО НАСЕЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 6-20.

Цей список був створений у Fri Nov 22 21:31:55 2024 EET.