Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії та методик професійної освіти" та рік: 2003
Вгору на рівень |
Козяр М.М. та Янцур М.С. та Хомяк О.Л. (2003) ДЕЯКІ АСПЕКТИ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ МАШИННОЇ ГРАФІКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 127-132.
Сингаївський Д.В. та Бєлошицький О.О. та Ковальов В.М. (2003) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ МОЛОДІ НА ОСНОВІ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 95-99.
Хоронжевський О.М. (2003) ФОРМУВАННЯ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ШКОЛЯРІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 104-106.
Шутяк В.Г. та Шутяк Ж.В. (2003) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (НА МАТЕРІАЛІ УРОКІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Й МАТЕМАТИКИ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 84-88.
Янцур М.С. (2003) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ І ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОЗРОБКИ ПРОФЕСІОГРАФІЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 126-132.
Янцур М.С. (2003) ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 138-142.
Янцур М.С. та Войтко А.І. (2003) ВИКОРИСТАННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 142-147.