Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії та методик професійної освіти" та рік: 2009
Вгору на рівень |
Войтко А.І. (2009) ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ НА ОСНОВІ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 168-173.
Герасименко О.А. та Герасименко Н.П. (2009) МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7-9 КЛАСАХ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-ПОШУКОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 147-152.
Поліщук Н.В. (2009) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 139-141.
Сіпайло В.О. (2009) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ КРОЮ ПРОЕКТУВАННЯ ОДЯГУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 173-178.
Шутяк В.Г. (2009) ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 135-139.
Янцур М.С. (2009) КУРСОВА РОБОТА З МЕТОДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 141-146.