Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2011
Вгору на рівень |
Іванова Л.І. (2011) ФОРМУВАННЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 74-77.
Давнюк С.В. (2011) ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРІЇ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 171-173.
Захарчук З.О. (2011) ЗАСТОСУВАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ЗА БУКВАРЕМ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 68-71.
Златів Л.М. (2011) РОБОТА З НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИМ ТЕКСТОМ ЗІ СТУДЕНТАМИ-ФІЛОЛОГАМИ (НА МАТЕРІАЛІ ДИСЦИПЛІНИ “ТЕКСТОЗНАВСТВО”). Педагогічні науки, 2011 (№ 60): Т. 1. с. 93-97. ISSN 2663-2772
Корнелюк Ю. та Шевчук Т.Б. (2011) СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2011 (Вип.1). с. 112-114.
Лук’яник Л.В. (2011) ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОУКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ. Інше thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.
Міщеня О.М. (2011) ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ПРОФЕСІЙНА ЯКІСТЬ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 110-112.
Суржук Т.Б. (2011) ДО ПИТАННЯ ПРО ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 138-141.
Шевчук Т.Б. (2011) ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 168-171.