Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2013
Вгору на рівень |
Б
Блащук О.Ю. та Захарчук З.О. (2013) ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 18-20.
В
Васільєва Н.В. та Суржук Т.Б. (2013) ЗАСОБИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 33-35.
Войтович Н.В. та Суржук Т.Б. (2013) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 40-42.
Д
Давнюк С.В. та Козіцька О.А. (2013) ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСАДИ ОВОЛОДІННЯ ЕЛЕМЕНТАМИ СИНТАКСИСУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 50-52.
З
Залізняк Г.М. та Коваль Г.П. (2013) СПОСОБИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МОВИ В МАЛОКОМПЛЕКТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 80-82.
К
Кузьмінець М.П. та Коваль Г.П. (2013) ЕФЕКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ НАД ЗМІСТОМ ТЕКСТУ, УСВІДОМЛЕННЯ ТА ЗАСВОЄННЯ ІДЕЙНО-ТЕМАТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 106-108.
Л
Лук’яник Л.В. (2013) ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСВОЄННЯ УКРАЇНСЬКИХ ЛІТЕРАТУРНИХ НОРМ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013: Вип.40. с. 223-225.
П
Павлишин Н.В. та Захарчук З.О. (2013) ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ СПРИЙМАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ. РОБОТА НАД ОПИСАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 150-152.
С
Суржук Т.Б. (2013) ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Порфесійний розвиток педагога, 2013. с. 126-129.
Т
Ткачук О.С. (2013) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 137-138.
Ч
Чернецька В.А. та Лесняк Н.В. (2013) КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 186-188.
Ш
Шворак Н.В. та Іванова Л.І. (2013) УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ ЧИТАННЯ. МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 190-192.
Ю
Юсенко Л.В. та Захарчук З.О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ КАЗОК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 197-199.