Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2024
Вгору на рівень |
Іванова Л.І. (2024) РУХАНКА ЯК КОМПЛЕКСНА ТЕХНОЛОГІЯ СИСТЕМИ ОЗДОРОВЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 36-38.
Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) АКТУАЛІЗАЦІЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтегаційний вимір, 2024. с. 27-32.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) ВИВЧЕННЯ ДІАЛЕКТИЗМІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2024. с. 26-29.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) ВИВЧЕННЯ ДІАЛЕКТИЗМІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2024. с. 26-29.
Бісовецька Л.А. та Шостак А.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ПРО ЗАЙМЕННИК ЯК ЧАСТИНУ МОВИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 33-36.
Ваколюк А.М. та Бричок С.Б. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІГРОВИХ ТА АНІМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 45-55. ISSN 2411-4553
Верхломчук Б.В. та Суржук Т.Б. (2024) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА МАТЕРІАЛІ МЕДІАТЕКСТІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 159-162.
Вихованець І.В. та Сосюк А.В. (2024) ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 78-80.
Войтович А. та Лук’яник Л.В. (2024) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Професійний розвиток педагога, 2024. с. 30-33.
Войтович Л.М. та Лук’яник Л.В. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ У СТРУКТУРІ УРОКІВ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 129-132.
Гунько Г.В. та Суржук Т.Б. (2024) ЧИТАННЯ З РОЗУМІННЯМ ЯК СПІЛЬНЕ УМІННЯ ОВОЛОДІННЯ КЛЮЧОВИМИ ТА ПРЕДМЕТНИМИ КОМПЕТЕНТНОСТЯМИ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 162-164.
Костолович Т.В. та Мокич І.Г. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОВИ Й МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 38-40.
Лукʼяник Л.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РИТОРИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука та освіта під впливом глобальних викликів, 2024. с. 23-26.
Лукʼяник Л.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РИТОРИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука та освіта під впливом глобальних викликів, 2024. с. 23-26.
Лук’яник Л.В. (2024) МОВЛЕННЄВО-РИТОРИЧНІ ВМІННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 148-150.
Мазепа Н.М. та Лук’яник Л.В. (2024) ЗБАГАЧЕННЯ ЛЕКСИЧНОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 115-117.
Мельничук Н.В. та Суржук Т.Б. (2024) ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ВМІННЯ КРИТИЧНО ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З ПРОЧИТАНИХ ТЕКСТІВ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 171-174.
Моніч Ф.П. та Годунко Л.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 94-97.
Мікуліч В.С. та Лук’яник Л.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 137-140.
Ольшевська Є.В. та Костолович Т.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 141-143.
Прокопчук А. та Костолович Т.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 99-101.
Прокопчук А.Б. та Костолович Т.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 120-121.
Піцкова А. та Бісовецька Л.А. (2024) АКЦЕНТУАЦІЙНІ УМІННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИЯК ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 96-98.
Піцкова А.Ю. та Бісовецька Л.А. (2024) РОЗВИТОК АКЦЕНТУАЦІЙНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 99-101.
Сокол Н.В. та Бісовецька Л.А. (2024) ОВОЛОДІННЯ ПРИЙОМАМИ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ ЗДОБУВАЧАМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 121-124.
Сокол Н.В. та Бісовецька Л.А. (2024) ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 97-100.
Сорочинська Т.А. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ АРТТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 43-46.
Сорочинська Т.А. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 100-103.
Сорочинська Т.А. та Костолович Т.В. (2024) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Молодь і ринок, 2024 (№3): (223). с. 101-104. ISSN 2308-4634
Сорочинська Т.А. та Третяк О.М. та Синьчук О.М. (2024) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939–1957): РЕФЛЕКСІЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 161-167. ISSN 2411-4553
Сорочинська Т.А. та Уштик І.В. (2024) ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ВІЙНИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 121-125.
Сосюк А.В. (2024) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ". Наукові записки, 2024: Вип.213. с. 328-331. ISSN 2521-1919
Сосюк А.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ". Наука та освіта під впливом глобальних викликів, 2024. с. 42-46.
Сосюк А.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 151-154.
Супрунюк Ю.В. та Сосюк А.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ВПРАВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 124-126.
Суржук Т.Б. та Борух С.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ ЯК НАСКРІЗНИХ У ОВОЛОДІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ПРЕДМЕТАМИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 72-75.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ВДУМЛИВЕ ЧИТАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2024: Вип. 3. с. 63-70.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) Формування читацької компетентності учнів початкової школи. Сучасні технології початкової освіти: реалі та перспективи, 2024. с. 80-85.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ І КОМУНІКАЦІЙНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наукова колекція Навчально-наукового інституту Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2024: Вип. 1. с. 136-138.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення моделі інтегральних компетентностей в контексті досягнення цілей сталого розвитку, 2024. с. 164-168.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Сучасні технології початкової освіти: реалії та перспективи, 2024 (Вип.11). с. 203-209.
Ткачук М. та Бісовецька Л.А. (2024) РОЛЬ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ВЗАЄМОДІЄМО УСНО ЗА ЗМІСТОМ ПРОСЛУХАНОГО» У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 125-128.
Ткачук М.Р. та Бісовецька Л.А. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 104-106.
Уштик І.В. та Сорочинська Т.А. (2024) ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ СИСТЕМИ ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЗДАТНОСТІ ДО САМОВИРАЖЕННЯ ТА КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 146-147.
Ціпан Т.С. (2024) ФОРМИ І МЕТОДИ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ БУДИНКІВ СІМЕЙНОГО ТИПУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 228-235.
Шевчук Т.Б. та Нестерчук І.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 46-48.
Шиндерук К.П. та Шевчук Т.Б. (2024) ВПРАВИ ІЗ ФРАЗЕОЛОГІЗМАМИ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ АКТИВНОГО СЛОВНИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 127-129.
Шостак А.В. та Бісовецька Л.А. (2024) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЗАЙМЕННИКА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 124-126.