Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2001
Вгору на рівень |
Г
Гавлітіна Т.М. (2001) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 138-140.
Д
Дем'янюк Т.Д. (2001) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 17-19.
Дем'янюк Т.Д. (2001) МОДИФІКАЦІЯ ЗМІСТУ, ФОРМ І МЕТОДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 147-151.
Дем'янюк Т.Д. та Гурінчук Л.Є. (2001) ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 125-129.
К
Карпенчук С.Г. (2001) А.С.МАКАРЕНКО І СОЦІОМЕТРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 9-13.
Карпенчук С.Г. (2001) СУТНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 115-121.
Н
Наумчукк Г.І. (2001) ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ЗМІСТ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 128-130.
П
Петренко О.Б. (2001) ГЕНДЕРНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ПРАКТИЦІ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр., 2001 (Вип.16). с. 128-131.
Петренко О.Б. (2001) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В СУЧАСНІЙ СІМЕЙНО-РОДИННІЙ І ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 121-128.
С
Середович В.В. (2001) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 55-62.
Сойчук Р.Л. (2001) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У БРИТАНСЬКИХ ОБ’ЄДНАНИХ ШКОЛАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 155-160.
Сойчук Р.Л. (2001) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ В 90-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 28-30.
Ч
Черній А.Л. (2001) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ УЧИТЕЛЯ ЯК ОДИН ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 123-126.
Черній А.Л. (2001) ПЕРСПЕКТИВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 77-80.