Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2002
Вгору на рівень |
Гурінчук Л.Є. та Дем'янюк Т.Д. та Мельничук В.Ф (2002) ЦІЛЬОВА ТВОРЧА ПРОГРАМА ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 65-72.
Дем'янюк Т.Д. (2002) ТЕХНОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ КОНСУЛЬТАНТА-НАСТАВНИКА І СТУДЕНТІВ АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 65-69.
Дем'янюк Т.Д. (2002) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 18-20.
Дем'янюк Т.Д. та Кириленко С.В. та Камінська Є.І. та Гавлітіна Т.М. (2002) ПОЛОЖЕННЯ ПРО УКРАЇНСЬКУ НАЦІОНАЛЬНУ ШКОЛУ – РОДИНУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 31-39.
Карпенчук С.Г. (2002) ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ІНТЕГРОВАНА СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ А.С.МАКАРЕНКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 43-52.
Кособуцька Г.П. (2002) СУЧАСНА СIМ’Я ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБIЛIТАЦIЇ ДIТЕЙ-IНВАЛIДIВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 72-77.
Петренко О.Б. (2002) ОСОБЛИВОСТІ СТАТЕВОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 127-130.
Рабченюк Т.С. (2002) ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 26-28.
Середович В.В. (2002) ПОСИЛЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ УЧНІВ НА ОСНОВІ ПОЄДНАННЯ НАВЧАННЯ З ОБРАЗОТВОРЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 150-153.
Середович В.В. (2002) РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 80-86.
Середюк Л.А. (2002) ЗБАГАЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЕЛЕМЕНТАМИ ТВОРЧОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 37-41.
Сойчук Р.Л. (2002) СУЧАСНИЙ СТАН ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ОБ’ЄДНАНІЙ ШКОЛІ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 77-80.