Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2005
Вгору на рівень |
Д
Дем'янюк Т.Д. (2005) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 4-13.
Дем'янюк Т.Д. та Камінська Є.І. (2005) ДУХОВНО-МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ „ШКОЛИ – РОДИНИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 40-44.
К
Кособуцька Г.П. (2005) КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА: ЗАВДАННЯ, ПОШУК, РЕЗУЛЬТАТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 100-104.
Н
Наумчукк Г.І. (2005) ДУХОВНІСТЬ І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 105-109.
Р
Рабченюк Т.С. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ В СУЧАСНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 27-33.
Рабченюк Т.С. (2005) ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ВИД САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА ТВОРЧОГО ХАРАКТЕРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 137-143.
С
Сойчук Р.Л. (2005) КОНТРАСТИ АМЕРИКАНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 47-50.
Т
Тимощук Н.С. (2005) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 50-56.
Я
Якимчук М.Ю. (2005) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 150-153.