Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2014

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 39.

Баліка Л.М. (2014) НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК (1962-1991 рр.). Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014: Вип. 2. с. 13-18.

Баліка Л.М. (2014) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ШКОЛЯРІВ (60-80 РР. ХХ СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 3-4.

Болгар О.М та Дупак Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 8-18.

Варійчук З.В. та Петренко О.Б. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПРАЦІВНИКІВ ОВС З РІЗНИМ ПРОФЕСІЙНИМ СТАЖЕМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 173-174.

Глова І.В. та Дупак Н.В. (2014) РОЛЬ СІМ’Ї У СОЦІАЛІЗАЦІЇ І ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 19-24.

Глова І.В. та Дупак Н.В. (2014) СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ І СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 24-25.

Гринда І.П. та Гринькова Н.М. (2014) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 24-32.

Гринда І.П. та Гринькова Н.М. (2014) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 30-32.

Гринькова Н.М. (2014) ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 120-124.

Гринькова Н.М. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 32-34.

Гринькова Н.М. (2014) ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАТЬКІВ З ПИТАНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2014: Вип. 18. с. 170-179.

Гринькова Н.М. та Конончук Д.В. (2014) СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ПРИРОДИ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 77-78.

Гуляш І.М. та Ціпан Т.С. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 33-38.

Дубенська В.В. та Гринькова Н.М. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ ТА СІМ’Ї. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 38-52.

Дубенська В.В. та Гринькова Н.М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СІМ’Ї. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 179-181.

Король В.В. та Карпенчук С.Г. (2014) ІДЕЇ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 52-58.

Максимчук М.Є. та Гринькова Н.М. (2014) РОЛЬ ЗАСОБІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 58-65.

Максимчук М.Є. та Гринькова Н.М. (2014) ДО ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 71-73.

Остапчук А.Г. та Петренко О.Б. (2014) ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЛІВОРУКИХ ДІТЕЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 65-73.

Павловська В.В. та Петренко О.Б. (2014) ДО ПИТАННЯ ІСТОРІЇ ГЕНДЕРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 96-97.

Петренко О.Б. (2014) ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 14-18.

Петренко О.Б. (2014) ПЕДАГОГІКА ДІАЛОГУ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК УМОВА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського, 2014 (108): Вип.1,46. с. 98-102.

Прокопчук Н.П. та Гринькова Н.М. (2014) МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 73-80.

Радченко К.В. та Кристопчук Т.Є. (2014) РУХЛИВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 117-118.

Рибачук І.Г. (2014) ДИДАКТИЧНІ ІДЕЇ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ А.С. МАКАРЕНКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 153-156.

Рибчинська К.О. та Ціпан Т.С. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У МІКРОРАЙОНІ ШКОЛИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 80-86.

Сацюк Я.В. та Петренко О.Б. (2014) СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЯК ЧИННИК ВИНИКНЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 86-94.

Смосюк А.О. та Ціпан Т.С. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 94-102.

Сойчук Р.Л. (2014) ФЕНОМЕН «НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ» У НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИХ ВИДАННЯХ. Актуальні питання культурології, 2014 (Вип.14). с. 118-121. ISSN 2415-802X

Сокотун С.А. та Ціпан Т.С. (2014) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 102-108.

Стельмашук Ж.Г. (2014) ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: ДО ПРОБЛЕМИ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 81-84.

Стельмашук Ж.Г. (2014) СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЧИННИКИ АКТУАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ ШКІЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (1943-1954 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 140-142.

Стельмашук Ж.Г. (2014) ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У ЧОЛОВІЧИХ ШКОЛАХ У 1943–1954 рр. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014: Вип. 2 (1). с. 238-246.

Степчук Н.В. та Кристопчук Т.Є. (2014) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ОСВІТНЬОЇ ЛІНІЇ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» НА ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТТЯХ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 142-143.

Ціпан Т.С. (2014) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 95-98.

Шварц Н.В. та Дупак Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНТЕРНЕТ ПРОСТОРІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 109-114.

Шварц Н.В. та Дупак Н.В. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 160-161.

Шумська О.О. та Карпенчук С.Г. (2014) НООСФЕРНА ОСВІТА В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 114-118.

Шумська О.О. та Карпенчук С.Г. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 170-171.

Цей список був створений у Thu Dec 26 22:09:54 2024 EET.