Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2014
Вгору на рівень |
Баліка Л.М. (2014) НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК (1962-1991 рр.). Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014: Вип. 2. с. 13-18.
Баліка Л.М. (2014) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ШКОЛЯРІВ (60-80 РР. ХХ СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 3-4.
Болгар О.М та Дупак Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 8-18.
Варійчук З.В. та Петренко О.Б. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПРАЦІВНИКІВ ОВС З РІЗНИМ ПРОФЕСІЙНИМ СТАЖЕМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 173-174.
Глова І.В. та Дупак Н.В. (2014) РОЛЬ СІМ’Ї У СОЦІАЛІЗАЦІЇ І ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 19-24.
Глова І.В. та Дупак Н.В. (2014) СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ І СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 24-25.
Гринда І.П. та Гринькова Н.М. (2014) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 24-32.
Гринда І.П. та Гринькова Н.М. (2014) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 30-32.
Гринькова Н.М. (2014) ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 120-124.
Гринькова Н.М. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 32-34.
Гринькова Н.М. (2014) ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАТЬКІВ З ПИТАНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2014: Вип. 18. с. 170-179.
Гринькова Н.М. та Конончук Д.В. (2014) СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ПРИРОДИ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 77-78.
Гуляш І.М. та Ціпан Т.С. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 33-38.
Дубенська В.В. та Гринькова Н.М. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ ТА СІМ’Ї. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 38-52.
Дубенська В.В. та Гринькова Н.М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СІМ’Ї. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 179-181.
Король В.В. та Карпенчук С.Г. (2014) ІДЕЇ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 52-58.
Максимчук М.Є. та Гринькова Н.М. (2014) РОЛЬ ЗАСОБІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 58-65.
Максимчук М.Є. та Гринькова Н.М. (2014) ДО ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 71-73.
Остапчук А.Г. та Петренко О.Б. (2014) ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЛІВОРУКИХ ДІТЕЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 65-73.
Павловська В.В. та Петренко О.Б. (2014) ДО ПИТАННЯ ІСТОРІЇ ГЕНДЕРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 96-97.
Петренко О.Б. (2014) ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 14-18.
Петренко О.Б. (2014) ПЕДАГОГІКА ДІАЛОГУ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК УМОВА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського, 2014 (108): Вип.1,46. с. 98-102.
Прокопчук Н.П. та Гринькова Н.М. (2014) МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 73-80.
Радченко К.В. та Кристопчук Т.Є. (2014) РУХЛИВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 117-118.
Рибачук І.Г. (2014) ДИДАКТИЧНІ ІДЕЇ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ А.С. МАКАРЕНКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 153-156.
Рибчинська К.О. та Ціпан Т.С. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У МІКРОРАЙОНІ ШКОЛИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 80-86.
Сацюк Я.В. та Петренко О.Б. (2014) СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЯК ЧИННИК ВИНИКНЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 86-94.
Смосюк А.О. та Ціпан Т.С. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 94-102.
Сойчук Р.Л. (2014) ФЕНОМЕН «НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ» У НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИХ ВИДАННЯХ. Актуальні питання культурології, 2014 (Вип.14). с. 118-121. ISSN 2415-802X
Сокотун С.А. та Ціпан Т.С. (2014) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 102-108.
Стельмашук Ж.Г. (2014) ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: ДО ПРОБЛЕМИ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 81-84.
Стельмашук Ж.Г. (2014) СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЧИННИКИ АКТУАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ ШКІЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (1943-1954 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 140-142.
Стельмашук Ж.Г. (2014) ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У ЧОЛОВІЧИХ ШКОЛАХ У 1943–1954 рр. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014: Вип. 2 (1). с. 238-246.
Степчук Н.В. та Кристопчук Т.Є. (2014) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ОСВІТНЬОЇ ЛІНІЇ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» НА ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТТЯХ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 142-143.
Ціпан Т.С. (2014) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 95-98.
Шварц Н.В. та Дупак Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНТЕРНЕТ ПРОСТОРІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 109-114.
Шварц Н.В. та Дупак Н.В. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 160-161.
Шумська О.О. та Карпенчук С.Г. (2014) НООСФЕРНА ОСВІТА В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 114-118.
Шумська О.О. та Карпенчук С.Г. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 170-171.