Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки" та рік: 2009

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: В | Г | Д | К | Л | П | С | Т | Ш | Я
Число елементів: 15.

В

Войтко А.І. (2009) ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ НА ОСНОВІ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 168-173.

Г

Герасименко О.А. та Герасименко Н.П. (2009) МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 7-9 КЛАСАХ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-ПОШУКОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 147-152.

Д

Дупак Н.В. (2009) КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2009: Вип. 43. с. 54-57.

Дупак Н.В. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. In: Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, с. 114-132.

К

Костюк М.П. та Шевчук О.А. (2009) ПСИХОДІАГНОСТИЧНІ ТА КОНТРОЛЬНІ ТЕСТИЗ “БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ”. [Навчальні матеріали]

Л

Лісова С.В. (2009) ЯКІСТЬ ОСВІТИ ЯК ОСНОВНИЙ ПРІОРИТЕТ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ДО ЗМІН В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. In: Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, с. 48-71.

П

Поліщук Н.В. (2009) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 139-141.

С

Сіпайло В.О. (2009) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ КРОЮ ПРОЕКТУВАННЯ ОДЯГУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 173-178.

Т

Трофімчук В.М. (2009) CУТНІСТЬ І КЛАСИФІКАЦІЯ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯКІ ФОРМУЮТЬСЯ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 164-168.

Ш

Шевчук О.А. (2009) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ'Я ТА ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ У МОЛОДІ. Шляхи вдосконалення освітніх оздоровчих технологій в процесі підготовки молодших спеціалістів, 2009. с. 7-9.

Шевчук О.А. (2009) ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВИКЛАДАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ". [Навчальні матеріали]

Шевчук О.А. (2009) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ ТАБЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. [Навчальні матеріали]

Шурин О.І. (2009) ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Педагогічні науки та освіта, 2009: Вип. IV. с. 175-180.

Шутяк В.Г. (2009) ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 135-139.

Я

Янцур М.С. (2009) КУРСОВА РОБОТА З МЕТОДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 141-146.

Цей список був створений у Wed Jan 22 11:51:20 2025 EET.