Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра технологічної освіти" та рік: 2010
Вгору на рівень |
Б
Берник І. та Янцур М.С. (2010) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ВРАХУВАННЯМ СОЦІОНІЧНИХ ТИПІВ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 17-18.
Г
Гаюк А. та Сингаївський Д.В. (2010) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 33-34.
М
Малишевська С. та Сингаївський Д.В. (2010) ФОРМУВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІГРОВИХ МЕТОДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 86-87.
Р
Руль А. та Янцур М.С. (2010) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАМІРІВ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 118-120.
С
Семещук А. та Янцур М.С. (2010) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 126-127.
Х
Хоронжевський О.М. (2010) ТЕМПЕРАТУРНО-ПОВІТРЯНИЙ РЕЖИМ НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРЕНЬ ТА ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 150-151.